پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۱۶۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
تمام وعده های مسئولین جهت پیشرفت علمی سارینا بابایی در حد حرف باقی ماند و هیچ یک از مسئولین به وعده های خود تا کنون جامه عمل نپوشاندند.
شعارسال: سارینا بابایی نخبه کوچک شهرستان فردیس نویسنده ۲۴ جلد کتاب ، حافظ قران کریم به زبان انگلیسی ، حافظ اشعار بزرگان علم وادب ، کوچکترین عضو بنیاد نخبگان و مشاور افتخاری معاون وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری می باشد .

سارینا متولد سال ۱۳۸۵ که در کلاس چهارم دبستان مدرسه حافظ مشغول به تحصیل علم و دانش است ،او در خانواده ای تحصیل کرده متولد شده است و از همان اوان کودکی تفاوت بارزی با سایر کودکان هم سن وسال خودش داشته است.

او برای اولین بار در ایران یک تست هوش برای تمام سنین طراحی کرده که در نوع خود بی نظیر است و تصمیم داردتا در اینده با ساخت کلیه مصنوعی خدمت بزرگی به بیماران کلیوی نماید.

هوش و استعداد سارینا کم کم مورد توجه رسانه ها و به دنبال آن مسئولین استان البرز و شهرستان فردیس و حتی برخی از مسئولین کشوری قرار گرفت.

دیدارهای او با مسئولین مختلف استانی و شهرستانی از جمله نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش وپروش استان البرز، رئیس آموزش وپرورش شهرستان فردیس ،رئیس کتابخانه های عمومی و معاون سیاسی فرمانداری ، شهردار و او را در صدر توجهات قرارداد.

حضور پررنگ سارینا در شبکه های تلویریونی صدا و سیما او را مورد توجه مسئولین کشوری از جمله وزیر صنعت و وزیر بهداشت و .. .قرار داد.

تمام وعده های مسئولین جهت پیشرفت علمی سارینا بابایی در حد حرف باقی ماند و هیچ یک از مسئولین به وعده های خود تا کنون جامه عمل نپوشاندند.

وعده هایی مانند کمک به چاپ کتاب،کمک های مالی در مورد هزینه سرویس رفت و امد ،کلاس زبان و هنر،فراهم کردن شرایط تحصیل در مدارس عالی استان و جوایزی که قول داده شد ،اما عملی نشد.

تحمل بدقولی برای کودکان به مراتب سخت تر از افراد بزرگسال است چرا که روح کوچک انان پذیرای برخی مناسبات دنیای بزرگسالان نیست،سارینای کوچک شهر ما نیز دل به وعده های مسئولین بسته است و چشم انتظار کمک های آنان است،او باور ندارد که شاید ان ها وعده های خود را در میان دغدغه های کاری خود فراموش کرده اند.

مسئولین شهرستان با توجه به ظرفیت ویژه سارینا بابایی و آینده ی درخشانی که در پیش رو دارد در تحقق وعده های خود هما کنند تا در اینده تنها موفقیت این نخبه ی کوچک فردیس را به عنوان تنها نامی برای شهرستان فردیس تصاحب نشود بلکه همراهی آنان در طی این مسیر به عنوان یک امتیاز برای آ نان به کار برده شود.

سارینا بابایی یک افتخار ملی است او را در یابید و در میان وعد ه های خود او را تنها نگذارید و با بی توجهی زمینه ی دلسردی این نخبه ی کوچک را فراهم نکنید تا روزی شاهد شنیدن خبر موففیت او در خارج از مرزهای ایران نباشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تیترک، تاریخ انتشار: 28 تیر 1395، کدخبر: ۱۰۰۴۵۴، www.titre1.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین