پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
دکتر روحانی در نشست خبری استان البرز خود گفتند: در کل ۸۹ طرح افتتاح و یا کلنگ زنی شد که ۷۱ طرح با حضور بنده افتتاح شد؛ حال بد نیست استانداری لیست این ۷۱ طرح را انتشار دهند
شعارسال: حضور ریاست محترم جمهور در استان البرز فرصت مغتنمی برای مردم و مسئولین بود تا با ارتباط نزدیکتر برخی مشکلات این استان مرتفع شود. دکتر روحانی در سخنان خود تاکید کردند که کشور را نمی شود با شعار اداره کرد و باید به مردم حقیقت را گفت، این گفته در دیگر برنامه های سه سال اخیر آقای روحانی نیز بسیار تکرار شده است و کاملاً صحیح است که باید با مردم با صداقت برخورد کرد.

به هر ترتیب حضور جناب آقای روحانی و هیات همراه برای هر استانی می تواند پر برکت باشد و این گونه اقدامات قابل تقدیر است، اما در کنار این ها ذکر چند نکته لازم است:

۱- معمولاً حضور مقامات عالی اجرایی طبق رسم گذشته همراه با افتتاح ها و مصوباتی همراه بوده است، در سفر اخیر علی رغم قول شهردار کرج مبنی بر افتتاح خروجی اتوبان از مهرویلا، این پروژه بزرگ آماده نشد، و جای خالی بهره برداری از طرح های بزرگ در این سفر خالی بود؛ دکتر روحانی در نشست خبری خود گفت: "در کل ۸۹ طرح افتتاح و یا کلنگ زنی و آغاز عملیات کرد که ۷۱ طرح با حضور بنده افتتاح شد که ۵۰ مورد آن افتتاح پروژه و ۲۱ مورد آغاز بکار بود که همگی رهاورد رونق و توسعه برای استان البرز خواهد داشت" جا دارد پس این سفر، مسئولین دولتی اعلام کنند که آقای روحانی دقیقاً کدام پروژه را در البرز افتتاح کردند؟ ایشان از صبح در مراسمات استقبال مردم، ورزشگاه، دیدار با علما و ایثارگران، موسسه اصلاح بذر، شورای اداری و نشست خبری حضور داشتند و چه زمانی وقت افتتاح ۷۱ پروژه را داشتند؟

۲- نکته دیگر اعضای هیات دولت هم به شهرستان های البرز سفر کردند که همراه با افتتاح ها و کلنگ زنی هایی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد! در نظر آباد طرح کلاسیک آب رسانی را افتتاح کردند، حجت السلام انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور در ساوجبلاغ فقط در شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

وزیر صنعت نمایشگاه بین المللی البرز را در فرودگاه پیام که توسط سرمایه گذار خصوصی احداث می شود، کلنگ زنی کرد و بلاخره معلوم نیست تکلیف این نمایشگاه بین المللی البرز چه می شود.

نعمت زاده بعد به اشتهارد رفت تا در مراسم کلنگ زنی شهرک صنعتی دو حضور یابد که طی آن ضمن انتقاد از احداث این شهرکت گفت: مطالعات جامع و کافی برای این شهرک صنعتی صورت نگرفته و سرمایه گذاران و صاحبان واحد های تولیدی و صنعتی در این شهرک باید برای زیرساختها از جمله آب مطالعات تکمیلی را انجام دهند.

یزدانی معاون وزیر صنعت نیز در اشتهارد یک کارگاه لوله سازی را افتتاح کرد و گلنک احداث دو شرکت خصوصی تولید کف پوش و رنگ سازی و همچنین اورژانس ۱۰۰ متری اشتهارد نیز زده شد.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز در طالقان دو هتل خصوصی را افتتاح کرد.

بر اساس اخبار سایت استانداری و دیگر رسانه های در مجموع چهار طرح افتتاح شد و پنج کلنگ زنی هم صورت گرفته است. در حالی این که در اخبار و به خصوص سخنان ریاست محترم جمهور در نشست خبری ۸۹ طرح برای این سفر تدارک دیده شده بود که ۷۱ مورد از آن با حضور شخص آقای روحانی افتتاح شد!!!

جا دارد مسئولین دولت و استانداری مشخص کنند دقیقاً این طرح ها را چه زمانی آقای رئیس جمهور افتتاح کردند و لیست ۸۹ پروژه را در اختیار مردم قرار دهند تا از دستاورد های این سفر مطلع گردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کمال مهر، تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 آبان 1395، کدخبر: 170494، www.kamalemehr.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین