پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۴۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد یکی از رادارهای خریداری شده فرانسوی به زودی وارد کشور می‌شود و گفت: با توجه به سیاست توسعه و ارتقای سامانه‌های ارتباطی، ناوبری و کمک ناوبری تا پایان دولت بزرگترین تحول حمل و نقل هوایی در آسمان ایران رخ می دهد.

شعارسال: رحمت اله مه آبادی از خریدهای جدید شرکت فرودگاهها با هدف تجهیز فرودگاههای کشور خبر داد و گفت: تا پایان دولت بزرگترین تحول حمل و نقل هوایی در آسمان ایران رخ می دهد.

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، با اعلام برنامه های این شرکت برای ارتقا و توسعه سامانه های ارتباطی، ناوبری و کمک ناوبری، گفت: سه رادار جدید از فرانسه خریداری شده است که یکی از آنها به زودی وارد کشور می شود.

وی ادامه داد: هم چنین اتوماسیون رادارهای مرکزکنترل فرودگاه مهرآباد نیز را باید نوسازی کنیم که مناقصه آن درحال برگزاری است.

مه آبادی با اعلام اینکه در این سه ساله و تا این زمان اتفاقات بسیار مهمی در حوزه هوایی رخ داده است و کارهایی انجام گرفته که منجر به تحول عظیمی در صنعت هوایی شده است، تصریح کرد: با همکاری نیروهای نظامی، دولت، مجلس و نگاه تازه وزیر به وضعیت صنعت هوایی، اتفاقات مبارکی رخ داده است.

به گفته مه آبادی، دریک سال گذشته نصب ۱۱ دستگاه رکوردر داخلی در فروگاه‌های کشور و به روزکردن ۱۰ دستگاه دیگر، خرید ۶۵۰ ترمینال ترانگ برای ۵ فرودگاه، رفع BTS فرودگاه امام خمینی(ره)، تجهیز فرودگاه‌های مختلف به ۴۰۰ دستگاه بیسیم AM و FMو نصب و راه‌اندازی سیستم سوئیچینگ خارجی در فرودگاه آبادان از جمله اقداماتی است که در این حوزه صورت گرفته است و خدمات توسعه و ارتقای سامانه‌های ناوبری ادامه دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 26آذر1395، کدخبر: 256474: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین