پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۹۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
وزیر جهاد کشاورزی گفت: سلامت هفت محصول به منظور پایش آلاینده ها و باقی مانده سموم محصولات کشاورزی مورد بررسی قرار می گیرد.

شعار سال: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در نشست تعامل بین بخشی در زمینه کاهش آلاینده ها و باقی مانده سموم محصولات کشاورزی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطهار کرد: طرح مشترک پایش 7 محصول کشاورزی به منظور ارتقای سلامت مردم در دستور کار وزارتخانه های جهاد کشاورزی و بهداشت قرار دارد.

وی افزود: در سال نخست اجرای این طرح، 3 میلیون و 280 هزار تن محصولات کشاورزی تحت پوشش این طرح قرار می گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس این طرح، ثبت، کنترل و استانداردسازی کود های کشاورزی براساس آیین نامه ای اجباری شده است. براین اساس کودهای تولیدی و وارداتی بدون ثبت و داشتن استانداردهای لازم اجازه حضور در چرخه مصرف و بازار را ندارند.

وی افزود: در دسترس قرار دادن سموم و آفت کش های باکیفیت و کاهش و حذف سموم پر خطر از سوی این وزارت به طور جدی پیگیری می شود.

حجتی گفت: دبیرخانه شورای عالی سلامت اقدامات صورت گرفته در خصوص بهبود سلامت محصولات کشاورزی و غذا را به طور ملموس برای جامعه اطلاع رسانی می نماید

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 28 آذر 1395، کد مطلب: 1270823:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین