پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۷۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
امروز فرزندان خمینی(ره) به مرزهای اسرائیل نزدیک و نزدیکتر شده اند؛ اگر دیروز در شلمچه و فکه می جنگیدند امروز در حلب می جنگند.

شعار سال :

وبلاگ افاضات عقل کل نوشته استامروز فرزندان خمینی(ره) به مرزهای اسرائیل نزدیک و نزدیکتر شده اند؛ اگر دیروز در شلمچه و فکه می جنگیدند امروز در حلب می جنگند.

اگر تا دیروز نیروهای مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین به دلیل هم مرز بودن با رژیم غاصب صهیونیستی ،خطر بالفعل برای اسرائیل به شمار می رفتند امروز ایرانی ها و افغانی ها و عراقی ها و پاکستانی ها نیز به مرزهای اسرائیل نزدیک شده اند!

بی جهت نیست که وزیر اسرائیلی هشدار می دهد و می گوید:« اگر سوریه، داعش را شکست دهد ایران و اسرائیل احتمالا هم مرز خواهند شد! این تهدیدی است که تهدید حماس در غزه در مقایسه با آن ناچیز است

بنابراین ،جان کری به جای اینکه به برخی کافه نشینان تهرانی دلخوش کند و بگوید:« حدود 60 درصد مردم ایران زیر سی سال سن دارند؛ کسانی که به تهران رفته اند می گویند این شهر جایی است که جوانانش در کافه می نشینند و درباره آینده صحبت می کنند، آنها در کشورهای خارجی تحصیل کرده اند و به دنبال(ساختن) شهری جدید هستند
نگاهی هم به جوانان دهه هفتادی بیندازد که تا مرزهای اسرائیل رسیده اند و برای اقامه نماز در مسجد الاقصی لحظه شماری می کنند.

امروز دهه هفتادی ها ، پا به پای دهه چهل و پنجاه و شصتی ها برای دفاع از حرم و رسیدن به قدس مبارزه می کنند.

امروز فرزندان خمینی از ایرانی و لبنانی و عراقی و افغانی و پاکستانی و... برای نابودی داعش و اسرائیل سر از پا نمی شناسند و مقصدشان دیار قدس است:
مقصد دیار قدس همپای جلودار


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گرو، تاریخ 18 مهر 95، کد مطلب: 27828: www.garoo.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
نه تنها داعش بلکه بسیاری از گروه های تروریستی دیگر را هم ایجاد کرد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
داعش فقط یک اسمه و هر تروریسمی داره در پوسته داعش حرکت میکنه لا هدف ازبین بردن اسلام


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین