پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۸۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
اولین جشنواره جایزه بدیع‌الزمان فروزانفر با عنوان «از قونیه به بشرویه» با حمایت بانک پاسارگاد برگزار شد و برگزیدگان آن معرفی شدند.

شعار سال: اولین دوره جایزه فروزانفر با عنوان «از قونیه به بشرویه » با حضور میر جلال‌الدین کزازی، مهدی محقق، توفیق سبحانی، شهرام ناظری، حسن بلخاری و جمع کثیری از اهالی دوستداران فرهنگ و ادب 12 آذر ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

در این مراسم حسن بلخاری استاد دانشگاه تهران و مشاور مدیرعامل بانک پاسارگاد طی سخنانی گفت: مولانا جلوه‌ای نورانی از جلوات حق است که در گذر زمان بر برخی سوختگان شرر حق می‌افکند و مرحوم فروزانفر آئینه‌ای بود که این شرر را در وجود سراسر سوخته خود دریافت که بنده از آثار و اندیشه ایشان به خصوص در حوزه فلسفه خیال مولانا و شمس بسیار استفاده بردم. وی در خصوص فعالیتهای ‌فرهنگی و هنری بانک پاسارگاد گفت: مسئولین این بانک علاوه برفعالیت‌های اقتصادی، همیشه دغدغه فرهنگ این ملک و سرزمین را دارند و در این راستا همیشه از حامیان چنین جشنواره‌هایی می باشند.

در این جشنواره همچنین پژوهشگران و صاحبنظران ادبیات کشور از جمله میرجلال‌الدین کزازی، مهدی محقق و توفیق سبحانی،به ایراد سخنرانی در خصوص این شخصیت برجسته علمی و ادبی کشور پرداختند.

در بخش پایانی نیز برگزیدگاناولین جشنواره جایزه فروزانفر معرفی شدند که محمدرضا شفیعی کدکنی، میرجلال‌الدین کزازی، بهاءالدین خرمشاهی، احمد مجاهد، کاظم محمدی، تقی پورنامداریان، ناصر صاحب‌الزمانی، علی اوجبی، عنایت‌الله مجیدی، شهرام ناظری، و عبدالحسین مختاباد از جمله این افراد بودند.

خسرو رفیعی مدیر روباط عمومی بانک پاسارگاد در حاشیه این مراسم گفت: بانک‌پاسارگاد در راستای حمایت خود از فرهنگ و هنر کشور و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره بزرگان علمی و فرهنگی کشور از اولین جشنواره جایزه بدیع‌الزمان فروزانفر با عنوان «از قونیه به بشرویه» حمایت کرد . ایشان همچنین خاطرنشان کرد بانک پاسارگاد در جهت "تاسیس بنیاد فرهنگی بانک پاسارگاد" تاکنون گام‌های بسیار خوبی در جهت حمایت از فرهنگ و هنر ایران و در راستای مسولیت‌های اجتماعی خود در زمینه‌های مختلف برداشته،‌ که از جمله می‌توان به حمایت از فیلم موفق "جدایی نادر از سیمین" که موفق به دریافت جایزه اسکار شد، حمایت از اجرای گروه‌ موسیقی "وصل‌یار"، جمع‌آوری آثار ارزشمندی از هنرهای تجسمی در موزه هنرهای تجسمی بانک‌پاسارگاد، تاسیس دانشگاه خاتم ،حمایت از فعالیت‌های محیط زیست و بانکداری سبز و ... اشاره کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 13 آذر 92 ، کد مطلب: 649: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
ان شالله که تداوم حمایت وجود داشته باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
0
بعد از اولین جشنواره برگزاری توسط بانک پاسارگاد، سایر بانک ها هم در این حوزه فعال شدند. بانک ایران زمین گویا در سال 1394، حمایت از این جشنواره ادبی را بر عهده گرفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
وجود اینگونه جشنواره ها برای تعالی ادب و هنر در کشور بسیار مفید می باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
واقعا رییس بانک پاسارگاد باید تشویق شود و مدیر نمونه دربین بانک های دیگر اعلام شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین