پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۸۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
یاری گفت: مهم‌ترین تفاهم‌نامه برای انتقال ۶۰ میلیون مترمکعب آب از سد طالقان برای تامین آب شرب ۱۴ شهر و ۱۹۴ روستاست که با مشارکت بانک پاسارگاد به روش BOT و خرید تضمینی آب از سوی دولت اجرا می شود.

شعار سال: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین گفت: با امضا شش تفاهم نامه انتقال آب از سد طالقان، ساخت نیروگاه، شهرک فناوری، تقاطع غیرهم‌سطح، گلخانه و بازارچه محلی و مسکن نیازمندان محقق می‌شود.

ابوالفضل یاری در پانزدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در سالن باغستان برگزارشد اظهارداشت: برای ساخت نیروگاه و تولید انرژی تجدید پذیر با مشارکت قرارگاه خاتم الوصیا تفاهم شده تا ۴ نیروگاه ۵۰ مگاواتی به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان در صورت تامین زمین ساخته شود.

وی بیان کرد: این نیروگاه با واگذاری زمین در مدت سه سال ساخته می شود و شرکت شستا نیز برای ساخت دو نیروگاه ۲۵ مگاواتی اعلام آمادگی کرده است.

یاری اضافه کرد: تفاهم نامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان قزوین و استانداری برای ساخت تقاطع غیرهم سطح در شهرک کاسپین با هشت میلیارد تومان اعتبار و ۴ تصفیه خانه در شهرک های صنعتی خرمدشت، شریفیه، لیا و آراسنج با ۱۵ میلیارد تومان، واگذاری ۵ هکتار زمین برای احداث شهرک فنآوری با هشت میلیارد تومان واختصاص سهمیه 150 لیتر آب در ثانیه از دیگر موافقت نامه هاست.

وی اظهارداشت: همچنین کمیته امداد و استانداری برای توزیع اعتبارات قرض الحسنه به میزان ۸۰۰ میلیارد ریال، اجرای ۱۲ طرح خدمات کشاورزی، ساخت ۱۰۰۰ واحد در شهرها و ۲۰۰ واحد در روستاها برای مددجویان، ایجاد ۸۰۰ هکتار فضای گلخانه ای و بازارچه های محلی تفاهم کرده اند.

یاری گفت: استانداری با شرکت شستا برای احداث تصفیه خانه فاضلاب در قزوین، شال، ضیا آباد، اقبالیه، اسفرورین تفاهم نامه امضا کرده تا ۲۵۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گیرند که ظرفیت آن ۶۰ هزارمترمکعب در شبانه روز و اعتبار مورد نیاز ۱۷۰ میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: مهمترین تفاهم نامه برای انتقال ۶۰ میلیون مترمکعب آب از سد طالقان برای تامین آب شرب ۱۴ شهر و ۱۹۴ روستا منعقد شده که اجرای آن ۶۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اضافه کرد: خط انتقال این طرح ۶۴.۵ کیلومتر و خط فرعی آن ۳۲۶ کیلومتر وظرفیت آن ۲۸۴۰ لیتر بر ثانیه است که چهار مخزن با ظرفیت ۴ هزارمترمکعب و تصفیه خانه با دو مدول هر کدام با ظرفیت ۱۵۰۰ لیتر برثانیه در طرح پیش بینی شده است.

وی گفت: این طرح مهم با مشارکت بانک پاسارگاد به روش BOT و خرید تضمینی آب از سوی دولت اجرا می شود.

یاری یادآورشد: برای ساخت پنج هتل ۵ ستاره با مشارکت شهرداری قزوین و گروه هما تفاهم شده که این کار نیز می تواند به رونق گردشگری کمک کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ ، کد مطلب: 498052: www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
ای کاش سایر بانک های خصوصی با این رویکرد وارد عرصه های اقتصادی کشور شوند تا هم مشکلات مردم حل شود، هم دولت ها قادر به تمرکز منابع محدود خود بر سایر فعالیت های اولویت دار باشند و هم موسسات پولی و مالی به سود حداقلی دست پیدا کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
خدا خیرشان بدهد مردم آبیک در تامین آب شرب بسیار مشکل داشتند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
مگر اینکه بانکی به یاد مردم باشد وگرنه خود مسوولین این کار که حواسشان نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین