پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۹۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
این منطقه در سال ۱۳۵۲ حفاظت شده اعلام و در سال ۱۳۵۴ به پناهگاه حیات وحش تبدیل شد.لوندویل منطقه ای است تالابی و جنگلی جلگه ای به مساحت یکهزار و هفتاد و چهار هکتار در منتهی الیه غربی جنگل های هیرکانی در استان گیلان ،ارتفاع متوسط منطقه ۲۰ متر پایین تر از سطح دریاهای آزاد است.
شعار سال: لدونویل دارای اقلیم خیلی مرطوب و معتدل با متوسط بارندگی و دمای سالیانه ۱۱۰۰ میلی متر و ۱۵ درجه سانتی گراد است. گونه های اصلی و گیاهی منطقه عبارتند از :توسکای قشلاقی ،انار وحشی ،ازگیل و تمشک تالشی ،این پناهگاه شامل زیستگاههای متنوع آبی و خشکی برای جانوران است.

۱۲۵ گونه جانوری در منطقه شناسایی شده است که مهمترین عبارتند از روباه معمولی ،گراز،سمورآبی ،سیاه کاکل ،پری شاه رخ و درنا.

این منطقه زیستگاه قرقاول نیز محسوب می شود.تنوع زیستی و راههای دسترسی مناسب ،زمینه فعالیت های علمی و پژوهشی را در منطقه فراهم کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گردشگری ایران، تاریخ انتشار -، کد مطلب: - : www.gardeshgariiran.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
ع.ق74
باور کنین اروپاییا همین قدر مثل ما جاذبه هم ندارن
ولی میرن جوری با هنر ازشون فیلم ومستند میسازن که لب و لوچه بقیه دنیا رو آب بندازن
وگرنه باید بیان پیش ایران ما لنگ بندازن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین