پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۵۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
معاون پژوهشی دانشگاه تهران گفت: طرحی با عنوان تقویت زیرساخت های علوم انسانی در این دانشگاه تدوین شده و این طرح با اختصاص بودجه از امسال در مجموعه این رشته ها درحال اجرا است.

شعار سال: محمد رحیمیان گفت: تقویت زیرساخت های علوم انسانی از برنامه های اصلی دانشگاه تهران است و براین اساس طرحی نیز طراحی و تدوین شده که در سال جاری برای اجرای آنمبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به نیازهای مختلف آموزشی و پژوهشی برای رشته های علوم انسانی در دانشگاه ها افزود: طرح تقویت زیرساخت های علوم انسانی در قالب تجهیز کتابخانه، آزمایشگاه ها و نیازهای آموزشی دانشکده های علوم انسانی این دانشگاه اجرا می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: مبلغ تعیین شده برای اجرای این طرح طی سال های آینده افزایش می یابد تا براساس آن میزان تولیدات و پژوهش های علوم انسانی این دانشگاه افزایش یابد.

رحیمیان خاطرنشان کرد: تقویت علوم انسانی تاثیر بسزایی در دیگر علوم دارد،چراکه علوم انسانی بستر شکل گیری و ارتقا دیگر علوم را فراهم می کند و اگر به این علم به صورت صحیحپرداخته نشود نمی توان انتظار داشت حتی علوم دیگر از جلمهمهندسی نیز به جایگاه مطلوب خود دست یابد.

وی عنوان کرد: درحال حاضر علوم انسانی جایگاه اصلی خود را در جامعه ندارد و باید برای رسیدن این علم به جایگاه اصلی خود در دانشگاه ها تلاش کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار 20 آذر 1394، کد مطلب: 2995944: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
India
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
اگه علوم انسانی یک جامعه قوی باشه نتیجش میشه مدیران و مسئولان باسواد که با وجدان کاریه بالا کارشونو انجام میدن و باعث پیشرفت کشور تو همینه زمینه ها میشن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین