پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۶۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
رئیس اتاق تعاون ایران گفته‌است: پورتال جامع تعاون امکان تعامل با رسانه‌های داخلی بخش تعاون را به شدت افزایش خواهد داد و واسطه‌ها را حذف می‌کند و همه صاحبان کالا چه در بخش تعاون و چه در بخش‌های غیر تعاونی می‌توانند کالاهاشان را در این سامانه عرضه کنند

شعار سال: رئیس اتاق تعاون ایران گفته‌است: پورتال جامع تعاون امکان تعامل با رسانه‌های داخلی بخش تعاون را به شدت افزایش خواهد داد و واسطه‌ها را حذف می‌کند و همه صاحبان کالا چه در بخش تعاون و چه در بخش‌های غیر تعاونی می‌توانند کالاهاشان را در این سامانه عرضه کنند.

بهمن عبداللهی بیان داشت: پورتال جامع تعاون عرضه، فروش و خرید کالا را تسهیل می‌کند و هزینه‌های خرید و فروش را کاهش می‌دهد و همچنین انحصار عرضه بعضی از کالاها را از بین می‌برد.

پورتال جامع تعاون به تازگی با نشانی http://etaavoni.ir راه‌اندازی شده و در معرفی آن آمده که این وب‌گاه، بستری برای یکپارچه‌سازی تعاونی‌های کشور در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و اطلاعاتی تعاونی‌های کشور است.

عبداللهی درباره نقش پورتال جامع تعاون گفت: پورتال می‌تواند نقش بسیار تأثیرگذار باشد؛ چرا که متأسفانه بخش تعاون تا کنون پایگاه اطلاعاتی دقیق و منسجمی در اختیار نداشت و برای استفاده از هر ظرفیتی این نیاز هست که اطلاعات و امکانات آن بخش را در اختیار داشته باشیم.

او گفته که نزدیک به یک سال است که همکاران ما در اتاق تعاون به همراه سایر مجموعه‌های بخش تعاون تلاش کرده‌اند که یک مرکز اطلاعاتی را آماده کنند و با این کار، امکان بزرگی برای بخش تعاون ایجاد شد تا بتواند با تعاون‌گران و همه اعضای بخش تعاون در داخل این شبکه تعامل و وداد و ستد مجازی داشته باشد.

عبداللهی افزود که خریداران هم می‌توانند با جستجو در سامانه، کالای مورد نظرشان را بیابند و بخرند و با تسهیلاتی که در این سامانه ایجاد می‌شود می‌توان هم قیمت تمام‌شده کالاها را کاهش داد و هم سریع‌تر کالا به دست مشتریان برسد.

به گفته او در این پورتال، امکانات متنوعی مثل باشگاه‌های تعاون‌گران و کلاس‌های آموزش الکترونیک و از راه دور پیش بینی شده‌است و وجود این پورتال می‌تواند جهشی را در ارتقای نقش بخش تعاون در کشور بر عهده بگیرد.

او همچینن امیدواری کرد که با این سامانه در افزایش تعاملات درون‌شبکه‌ای و کاهش قیمت کالاها و حمایت از تولیدکنندگان، قدم مؤثری برداشته شود.

عبداللهی در پاسخ به سوالی درباره دستاوردهای همایش اقتصاد مقاومتی، تعاون، اقدام و عمل که ۳۱ خرداد برگزار شد گفت: با برگزاری این همایش به بخش زیادی از اهدافی که پیش‌بینی شده‌بود دست یافتیم؛ به این معنا که شناخت بیشتر نسبت به ظرفیت‌ها، امکانات و محدودیت‌های بخش تعاون به وجود آمد.

او در پایان اضافه کرد که محور این همایش، نقش بخش تعاون در تحقق اجرای اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده و با توجه به نقش گسترده این بخش در اقتصاد کشور، لازم بود که توانایی‌ها و ظرفیت‌های این بخش در ارتباط با تحقق اقتصاد مقاومتی تببین شود و صاحب‌نظران و مسئولان اقتصاد کشور با این ظرفیت‌ها بیش از گذشته آشنا شوند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تعاون آنلاین، تاریخ انتشار: 2 تیر 1395، کد مطلب: -:www. taavononline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین