پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: حوادث و سوانح شهری این شهر طی دو ماهه نخست سال جاری 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

شعار سال: «محمد رستمی» افزود: در دو ماهه نخست سال جاری 177 فقره حوادث و سوانح در مناطق شهری یاسوج رخ داد که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 131فقره بوده است.

وی بیان کرد: محبوس شدن در اماکن، آتش سوزی مسکونی، برش اشیاء حلقوی، آتش سوزی خودرو، امداد و نجات جاده ای، آبگرفتگی اماکن در مدت بارش باران و گیر افتادن در آسانسور به ترتیب از مهمترین حوادث و سوانح شهری ثبت شده در یاسوج است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج با بیان اینکه عدم رعایت نکات ایمنی مهمترین علت حوادث و سوانح بوده، خاطرنشان کرد: در جهت آموزش نکات ایمنی و فرهنگ سازی برای کاهش حوادث کلاس هایی در ادارات و محله های یاسوج برگزار می کنیم.

رستمی با بیان اینکه در مدت دو ماهه نخست سال گذشته شاخص های برق گرفتگی، آتش سوزی برق و غرق شدگی صفر بوده، اظهار کرد: در دو ماهه نخست امسال نیز برق گرفتگی و آتش سوزی برق نداشته ایم.

وی گفت: در فروردین ماه 87 و در اردیبهشت ماه 90 فقره حوادث و سوانح رخ داده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج ضمن هشدار نسبت به تفریحات و روی آوردن مردم به شنا در رودخانه ها خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما از مردم به خصوص جوانان و نوجوانان می خواهم، بدون آشنا بودن به فن و مهارت شنا و داشتن تجهیزات لازم از شنا کردن در رودخانه ها خودداری کنند.

رستمی ادامه داد: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهر یاسوج کسانی که قصد کوهنوردی دارند بدون تجهیزات لازم و تنهایی سفر نکنند.

وی اضافه کرد: در صورت روشن کردن آتش در تفرجگاه ها و اماکن تفریحی حتما هنگام ترک محل از خاموش بودن آن مطمئن شوید.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1396، کد مطلب: 963-6214-5 :www. isna. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین