پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: جمهوری اسلامی ایران میزبان کنوانسیون 2017 فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری خواهد بود.

شعار سال: محسن ضیایی شامگاه پنج‌شنبه در اجلاس رؤسای راهنمایان گردشگری در هتل هرمز بندرعباس اظهار داشت: ما به‌دنبال تحقق این موضوع هستیم که پس از استان یزد، بندرکنگ به ثبت جهانی برسد، زیرا زیرساخت‌های حمل و نقل، خونگرمی و مردم‌دار بودن مردم هرمزگان از ویژگی‌های منحصربفرد این خطه از کشور است.

وی ادامه داد: امیدواریم راهنمایان گردشگری حاضر در این اجلاس، بسته سفر ارزان‌قیمت و مناسب برای خانواده‌ها به ارمغان داشته باشند که تمام اقشار جامعه را در بر گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی هرمزگان یادآور شد: هرمزگان با توجه به ظرفیت‌هایش می‌تواند از بخش گردشگری در صورت اجرایی شدن آن‌ها معیشت مردم خود را به آسانی تأمین کند و نقش تأثیرگذاری را در این رابطه داشته باشد.

ضیایی تصریح کرد: پرونده شهر بستک برای ثبت در فهرست آثار جهانی به‌عنوان دومین شهر ایران در فهرست یونسکو آماده می‌شود و این شهر به‌واسطه حفظ بافت سنتی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ثبت جهانی محسوب می‌شود.

وی افزود: سفرهای دریایی زیادی در هرمزگان انجام می‌شود و جاذبه گردشگری دریایی، ظرفیت زیادی برای جذب گردشگر به‌همراه دارد و به‌همین زودی مراحل آماده‌سازی پرونده ثبتی در کمترین زمان ممکن به پایان می‌رسد و پرونده ثبت آثار تاریخی دیگر نقاط هرمزگان را در فهرست آثار جهانی بتوان شروع کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان هرمزگان، تاریخ انتشار 23 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422001396:www.hormozgan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین