پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۶۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
مدیرکل سابق راه آهن استان اصفهان گفت: توسعه حمل و نقل ریلی در مناطق محروم یک ضرورت و نیاز جدی است.

شعار سال: حسن ماسوری ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه خود اظهار داشت: راه آهن و صنعت حمل و نقل ریلی باید در مناطق محروم توسعه و به این مناطق توجه ویژه ای شود.

وی با اشاره بر اینکه کار در اصفهان ساده نیست، افزود: اصفهان نیازمند بهترین امکانات به خصوص در بخش حمل و نقل ریلی است.

راه آهن اصفهان در بخش حمل بار وضعیت خوبی دارد

مدیر کل سابق راه آهن استان اصفهان بیان داشت: برخی تصور می‌کردند که شاید نشود کاری از پیش برد اما با مشارکت بخش خصوصی و راه آهن ارائه اعتبارات در مسیر قرار گرفت که موجب نوسازی بخش های مختلف راه آهن استان از جمله زیرساخت ها شد.

مدیرکل راه آهن استان اصفهان نیز در این همایش، جابجایی ۶۲ تا ۶۳ میلیون تن بار را مهمترین هدف سال ۹۶ راه آهن دانست و گفت: با تحقق این هدف، درآمدها و هزینه های راه آهن سر به سر می شود.

وی با اشاره به اینکه ماموریت این مجموعه جابجایی مسافر و حمل بار است، تصریح کرد: جابجایی این دو، رگ حیاتی راه آهن است و ارائه خدمات به مسافران از جمله مهمترین ماموریت های ماست.

سیدرضا سادات حسینی با اشاره به اینکه اداره کل راه آهن اصفهان در بخش حمل بار وضعیت خوبی دارد، تاکید کرد: با این حال باید با دو خطه کردن برخی خطوط ریلی، شرایط استان را در جابجایی بار بهبود ببخشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 28 تیر 96 ، کد مطلب: 4035903:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین