پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
عضو هیئت رئیسه مجلس از آمادگی مجلس برای بررسی لایحه بودجه سال آینده و برنامه ششم توسعه در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

شعارسال: مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره زمان رسیدگی به لوایح بودجه سال 95 و برنامه ششم توسعه اظهار داشت: هرزمانی که دولت این دو لایحه را به مجلس تقدیم کند، بلافاصله در اولویت‌ کاری مجلس و کمیسیون‌های تخصصی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه لازم است تا هرچه سریعتر این لوایح به مجلس ارائه شود، گفت: تاخیر در ارایه لایحه بودجه 95 اقتصاد کشور را با مشکل مواجه می‌کند همچنین از آنجا که در ماه‌های پایانی برنامه پنجم قرار داریم، باید هر چه سریع‌تر برنامه ششم و بودجه سال آینده بررسی و مصوب شود.

این عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: در حال حاضر اعضای کمیسیون‌های تلفیق انتخاب شده‌اند و هیچ مشکلی در بررسی این دو لایحه از سوی مجلس وجود ندارد لذا مجلس آماده بررسی لایحه بودجه سال آینده و برنامه ششم توسعه در کوتاه‌ترین زمان است.

بذرپاش در پایان گفت: از طریق هیئت رئیسه مجلس پیگیری‌های بسیاری در باره ضرورت ارائه هر چه سریع‌تر لایحه بودجه به مجلس شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار خبر 16 دی 1394، کدمطلب: 962805 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین