پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
روزنامه همشهری در شماره پنجشنبه 24 دی، می نویسد: در شرایطی که چند روز تا آغاز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک میان ایران و قدرت های جهانی باقی مانده است و خبرها از آغاز فصل لغو تحریم ها حکایت دارد، نفتکش های ایرانی خود را برای ورود به بنادر قاره اروپا آماده می کنند.

شعارسال : این روزنامه در تیتر یک با اشاره به عنوان شمارش معکوس برای لغو تحریم ها، آورد: عباس عراقچی، عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران که دیروز در نشستی در خانه اندیشمندان علوم انسانی حضور یافته بود در رابطه با آخرین وضعیت اجرای برجام گفت: آژانس اکنون در حال راستی آزمایی اقدامات و تعهدات ایران طبق برجام است و قرار است تا روز جمعه این کار را انجام دهد و احتمالا روز شنبه یا یکشنبه روز اجرای برجام خواهد بود.

روزنامه همشهری با انتخاب عنوان برخورد سریع و مقتدرانه با تفنگداران آمریکایی، نوشت: 10 تفنگدار آمریکایی که به دلیل ورود به آب های سرزمینی ایران بازداشت شده بودند بعد از رایزنی های دیپلماتیک و حصول اطمینان خاطر از سهوی بودن ورودشان به محدوده آب های ایران در آب های بین المللی آزاد شدند.
این روزنامه با بررسی عنوان رابطه هنر با اسلام از نگاه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، به انتشار سخنان ایشان در دیدار دست اندرکاران همایش ملی «فقه هنر» پرداخت.

روزنامه همشهری همچنین در صفحه نخست به درج عنوان های «رقابت داغ برای شکار سیمرغ»، «شوخی مرگبار به سبک «رخ دیوانه»»، «تعامل مثبت شورای شهر و وزارت ورزش و جوانان»، «کشاکش بر سر بودجه سه دوازدهم»، «یارانه نقدی شنبه پرداخت می شود» و «ایران-قطر؛ فردا 20» پرداخت. 

این روزنامه همچنین در ستون یادداشت عنوان «قواعد لغو تحریم» را به قلم «میرشهبیز شافع استادیار حقوق تجارت بین الملل» منتشر کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" ، تاریخ انتشار پنجشنبه 24 دی 1394 ، کد مطلب : (5106897)81920523 : www.Irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین