پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۸۵۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی با بیان این که مانند گذشته درآمدهای نفتی آنچنانی نخواهیم داشت گفت: دیگر حتی برای صرف یک دلار نباید اشتباه کنیم و حق ریخت و پاش و انجام پروژه‌های نافرجام نداریم.

شعار سال: علی ربیعی در اجلاس فعالان اقتصادی غیردولتی در سالن اجلاس سران اظهار کرد: به فرجام رسیدن برجام در شرایط فعلی می‌تواند یک الگو برای حل مسائل اقتصادی کشور باشد و از آن کمک گرفته شود اولین الگویی که از برجام می‌توان گرفت سخت‌کوشی و عقلانیت است.

وی افزود: ما دیگر مانند گذشته درآمدهای نفتی آنچنانی نخواهیم داشت و دیگر حتی برای صرف یک دلار نباید اشتباه کنیم و حق ریخت و پاش و انجام پروژه‌های نافرجام نداریم.

ربیعی اضافه کرد: در شرایط فعلی نباید دیگر کارهای پوپولیستی انجام شود و حق ایجاد رضایت کوتاه‌مدت با اقتصاد نداریم و باید بیشتر از گذشته کار کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در شرایط بعد از اجرای برجام و رفع تحریم‌ها برای بهبود فضای کسب و کار و افزایش بهره‌وری و رونق تولید باید از اجماع‌سازی برای حل مسائل استفاده کنیم همان روشی که برای حل مشکلات مربوط به مسائل هسته‌ای و رفع تحریم‌ها استفاده شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر باید تصمیمات سختی گرفته شود، گفت: الگوی برجام به ما آموخت که گفت‌وگو است که می‌توان با آن مسائل را حل کرد و همچنین در شرایط فعلی علاوه بر موارد یاد شده باید به نخبگان جامعه بیشتر توجه شود.

ربیعی ادامه داد: در شرایط اجرای برجام باید وضعیت جامعه و اقتصاد کشور برای همه شرایط برد - برد باشد و همه بتوانند از این وضعیت بهره‌مند باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما باید با جریان‌های سرمایه‌داری مقابله کنیم. آنهایی که از پول، پول به دست می‌آورند و کسانی که می‌خواهند کارخانه‌ها احیاء کنند باید از آنها حمایت شود.

وی در پایان گفت: فکر می‌کنم که هنوز کار بزرگی پیش رو داریم و همه در کنار هم باید فعالیت کرده و در کنار هم باشیم.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاري تسنيم، تاریخ انتشار: 29 دي 1394، کد مطلب: 975572 :www. tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین