پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۷۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی می‌توانستند در برگزاری مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان هرمزگان تعامل و مشارکت داشته باشند در حالی که این امر به خوبی اتفاق نیفتاد.

شعار سال: محمد دلپسند بیان کرد: مرحله منطقه‌ای ششمین مسابقات ملی مناظره دانشجویان با حضور 16 تیم از نه استان در مدت سه روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش وسایر دانشگاه ها در بندرعباس برگزار شد.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی این مسابقات تیم‌های استان هرمزگان و فارس با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت تیم جنبش متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی و امیرکبیر هرمزگان موفق شد قهرمان این رقابت‌ها شود.

دلپسند افزود: خوشبختانه رقابت‌ها در یک فضای مطلوب، صمیمی و فاخر برگزار شد که این جانب به نوبه خود از تمامی دانشجویان حاضر در این مسابقات که بنیه علمی، توان و استعداد خود را به رخ کشیدند، تشکر می‌کنم و برای تیم‌هایی هم که توفیق حضور در مرحله بعد را پیدا نکردند، آرزوی موفقیت می کنم.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت از این منطقه چهار تیم از استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان و فارس به مرحله ملی مسابقات مناظره دانشجویان راه پیدا کردند.

معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان در ادامه ضمن گلایه از عدم مشارکت برخی دستگاه ها در برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: از دانشگاه‌های استان هرمزگان بابت همکاری‌هایی که در برگزاری این مسابقات داشتند تشکر می‌کنم که در این بین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی سنگ تمام گذاشت.

وی ابراز کرد: همچنین از استانداری محترم هرمزگان به‌ویژه جناب اقای مهندس اکرمی، معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان و همچنین روابط عمومی این استانداری به جهت اینکه در تمامی طول برگزاری این رقابت‌ها جهاد دانشگاهی هرمزگان را یاری کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

دلپسند اظهار کرد: از برخی دستگاه‌های فرهنگی مانند صداوسیما بسیار گله‌مندم، از آن‌ها انتظار می‌رفت رویداد فرهنگی فاخری به‌مانند مسابقات مناظره دانشجویان آن هم در سطح منطقه ای را پوشش خبری دهند.

وی ادامه داد: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی می‌توانستند در برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان هرمزگان تعامل و مشارکت داشته باشند در حالی که همکاری مناسبی در این بخش نداشتند و از دستگاه‌هایی که برای خدمات خود بودجه‌های ملی دارند انتظار داشتیم برای پوشش مسابقات وجهی را درخواست نکنند ولی این اتفاق رخ نداد.

مدیر خبرگزرای ایسنا منطقه خلیج‌فارس با انتقاد از حضور کمرنگ مسئولان در آیین پایانی این رقابت ها، افزود: متأسفانه شاهد وضعیتی هستیم که بسیاری از مسئولان استان به جای حمایت از این دست فعالیت ها، وقت و توان دستگاه خود را صرف بازدید ازنمایشگاه مطبوعات می‌کنند و از کار اصلی خود باز می مانند. وی افزود: درست است که در آنجا رسانه‌ها و لنز دوربین ها متمرکز شده و برای بهتر دیده شدن، نباید چنین فرصتی را از دست داد ولی یادمان نرود که برگزاری این مسابقات هم یک رویداد فرهنگی فاخر و کم نظیر برای استان بود که نیاز به تشریک مساعی دستگاه های فرهنگی داشت تا بتوان اثر آن را در ارتقای سطح مهارت های ارتباطی فردی جوانان و دانشجویان مشاهده کرد و اگر دوستان ما واقعا دغدغه فرهنگ را دارند لازم نبود تشنه لبان گرد جهان بگردند چرا که آب همین جا در کوزه کنار دستشان بود و بیتوته ده روزه در نمایشگاه مطبوعات مشکلی از فرهنگ استان رفع نمی کرد و نمی کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مسئولان فرهنگی به‌ویژه صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس نسبت به ترویج و حمایت از برنامه‌های فرهنگی دانشگاهی با توجه به تأکیدان مقام معظم رهبری در ترویج کرسی‌های آزاداندیشی دغدغه بیشتری به خرج دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 968-1286-5: www.khalijefars.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین