پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹
مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی با تاکید بر ضرورت تشکیل مراکز رشد در شهرستان‌ها گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده است با توجه به ظرفیت‌های خاص هر شهرستان مرکز رشد در شهرستان‌ها ایجاد شود.

شعارسال: مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی با تاکید بر ضرورت تشکیل مراکز رشد در شهرستان‌ها گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده است با توجه به ظرفیت‌های خاص هر شهرستان مرکز رشد در شهرستان‌ها ایجاد شود.

روابط عمومی منطقه ویژه علم و فناوری ربع‌رشیدی، علی جهانگیری در نشست معاونت کانون و پهنه اظهار داشت: در حاضر سه مرکز رشد در شهرستان‌های مرند، مراغه و میانه فعال است.

وی ادامه داد: مراکز رشد در زمره زیرساخت‌های فنی قرار می‌گیرند و نهادها و چهارچوب‌هایی هستند که برای پرورش و ایجاد کسب و کارهای کوچک دارای ایده‌های قابل تجاری شدن مبتنی بر علم وفناوری تاسیس می‌شوند.

جهانگیری تشکیل شورای هماهنگی مراکز رشد یا کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی مراکز رشد را یکی از اقدامات اصلی برنامه‌های سند تدبیر و توسعه استان برای راه‌اندازی و توسعه مراکز رشد فناوری دانست و گفت: این مهم مورد تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار گرفته است و از برنامه‌های مهم منطقه ویژه علم وفناوری ربع‌رشیدی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر نقش شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری در رونق اقتصادی، توسعه فناوری و به تبع آن، کارآفرینی و تقویت تولید ملی افزود: توسعه این شرکت‌ها در گرو ایجاد زیرساخت‌های لازم برای کاهش خطرپذیری آنها در دوران آغاز فعالیت خود است.

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع‌رشیدی، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها، مراکز رشد واحدهای فناوری است، مرکز رشد واحدهای فناوری برای کارآفرینان و واحدهای کوچک و متوسطی که با تکیه بر علم و فناوری دارای ایده‌های محوری قابل تجاری شدن هستند، برای مدت چند سال، اطلاعات و مشاوره‌های ضروری و نیز خدمات و تجهیزات مناسب را برای رشد و ارتقای آنها ارایه داده و آنها را برای حضور مستقل و موثر در صحنه فناوری کشور آماده می‌کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری زیتون-تاریخ انتشار: شنبه 10 بهمن 1394-کد خبر:13043-www.zeytunnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
مرکز رشد خیلی خوبه تو همه شهر ستان ها تشکیل بشه باعث استعداد یابی وپیشرفت میشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین