پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
رئیس جمهور در اولین دیدار خود با مردم آذربایجان شرقی از برنامه ها و اقدامات دولت تدبیر و امید برای این استان سخن گفت.
شعارسال: دکتر حسن روحانی در مورد آنچه نگرانی مردم آذربایجان و غرب کشور نسبت به دریاچه بود از روز آغازین دولت اهتمام کردیم و همه تلاش خود را به‌کار بستیم که دریاچه به شرایط قبل برگردد و در طول ۲۰ ماه اقدامات فراوانی انجام گرفته است.

رئیس‌جمهور در ادامه با بیان اینکه الگوی کشت در حال تغییر است و‌ بسیاری از چاه‌های غیرمجاز بسته شده است و امروز امیدواریم که بگوییم وضع دریاچه نسبت به سال گذشته به مراتب بهتر است اظهار داشت: ما راهمان را برای احیای دریاچه ادامه خواهیم داد و گزارش آن را به طور منظم عرضه می‌کنیم.

روحانی یادآور شد: مردم آذربایجان شرقی از نظر راه و راه‌آهن مشکلاتی دارند و دولت در این زمینه در همین سفر تصمیماتی که اتخاذ کرده به اطلاع می‌رساند.

تکمیل بزگراه تبریز اهر تا پایان سال ۹۵

وی اذعان داشت: برای بزرگراه تبریز- اهر ۹۰ میلیارد تومان اعتبار صرف می کنیم که تا پایان سال ۹۵ تکمیل شود؛ آزادراه تبریز- بازرگان به طول ۲۵۰ کیلومتر به ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان نیاز دارد که با تصمیماتی که گرفتیم با مشارکت ۶۵ درصدی بخش خصوصی خارجی کلنگ زنی آن زده خواهد شد و تبریزی که مرکز تجاری و اقتصادی ایران است با احداث این آزادراه شرایط بهتری را از لحاظ تجاری تجربه خواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه زیرسازی راه آهن تبریز- میانه در سال ۹۴ با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی تکمیل می شود و برای سایر امور همزمان اقدامات لازم صورت خواهد گرفت؛ اعلام کرد: برای تکمیل آزادراه ۱۸ کیلومتری تبریز و سهند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم بودکه تصویب کردیم وسال ۹۵ این راه تکمیل خواهدشد.

وی با بیان اینکه آب شرب تبریز و طرح های فاضلاب اقداملات لازم بحث و بررسی شده در سال ۹۴ و بخشی در ۹۵ عملیاتی می شود، افزود: بخشی از آب شرب تبریز باید از سهمیه رود ارس تامین شود که اقدامات مربوطه آغاز می شود و در مورد تصفیه خانه ها، ساختمان سدها و زهکشی ها تصمیماتی گرفته شده و نسبت به اراضی کشاورزی از مسائل آب های مرزی استان ۲۰ هزار هکتار اراضی در سال ۹۴ساماندهی ما بقی بعدا تکمیل خواهند شد.

این مسئول انجام طرح های تکمیلی توسعه معادن استان، تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی در شهر تبریز در سال های ۹۴ و ۹۵، تکمیل بیمارستان سراب و مراغه را از دیگر برنامه های سفر هیات دولت به آذربایجان شرقی اعلام کرد و افزود: در مجموع سفر به آذربایجان شرقی ۳۲ پروژه با صرف اعتبار ۹۶۵ میلیارد تومانی دولت اعتبار در دستور کار قرار می گیرد تا این پروژه ها در سال های ۹۴ و ۹۵ تکمیل شوند و همچنین بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فاینانس خط دوری متروی تبریز تحقق خواهد یافت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگا خبری تحلیلی آذر قلم، تاریخ انتشار:30 اردیبهشت1394، کد مطلب: 24970 ، www.azargalam


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
فرقی نداره از زبان کی باشه مهم اینه که مردم میدونن هیچکدوم عملی نمیشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین