پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
معاون آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نه نفر برگزیده مرحله استانی و ۳۱ نفر در مرحله منطقه‌ای طرح اقدام‌پژوهی مورد تجلیل قرار گرفتند.

شعار سال: محمود سیفی‌نیا امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: پژوهش جایگاه ویژه‌ای در پیشبرد اهداف دارد و زیربنای توسعه است و در آموزش و پرورش نیزطرح‌های مختلفی برای هدایت دانش‌آموزان و فرهنگیان به موضوع پژوهش اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقدام پژوهی و پژوهش علمی دو نوع فعالیت پژوهشی برای معلمان در مدارس است ابراز کرد: معلمان در فرآیند اقدام پژوهی به حل مسائل مربوط به مدرسه می‌پردازند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان زنجان اقدام پژوهی را فرآیندی ساده و نتیجه گرا خواند و گفت: فرهنگیان در این طرح مشکلی که برای یک فرد به وجود آمده را مورد بررسی قرار داده و آن را ریشه‌یابی می‌کنند و برای آن یک راه حل ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال ضعف رفتاری یک دانش‌آموز می‌توانند یک پروژه برای معلمان باشدتا در قالب طرح اقدام‌پژوهی فرایند حل مسئله برای این مشکل را انجام دهند و به نتیجه عملی دست یابند.

سیفی‌نیا با اشاره به اینکه طرح اقدام‌پژوهی برای هجدهمین سال است که اجرا می شود بیان کر: اجرای این طرح از فروردین ماه آغاز شده و معلمان مستندات و پروژه‌های خود را از فرویردین ارائه دادند.

وی بهمشارکت 454 نفر از فرهنگیان در فرایند اقدام‌پژوهی اشاره کرد و افزود: فرایند انتخاب پژوهشگران برتر در سه مرحله‌منطقه‌ای، استانی و کشوری انجام می‌شود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان زنجانشماربرگزیدگان استان زنجان در مرحله استانی طرح اقدام‌پژوهی را نه نفر برشمرد و گفت: 31 فرهنگی نیز کهدر مرحله منطقه‌ای برگزیده شده بودند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در طرح اقدام‌پژوهی در مرحله‌ای کشوری برگزیده داشت عنوان کرد: تجلیل از برگزیدگان مرحله کشوری در این ماه انجام شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 30 آذر 96، کد مطلب: 1607371: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
برای شناخت ویژگی های رفتاری دانش آموزان و حل مشکلات آنان کار خیلی خوبیه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین