سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
تداوم تعارضات بین ادعا و عملکرد در صداسیما : اگر دوره ۸۰ درصد مخاطب به پایان رسیده ،اختصاص بودجه  ۲۴ هزار میلیارد تومانی برای چیست؟
نقدی بر نظرات محسن شاکری‌نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما:

تداوم تعارضات بین ادعا و عملکرد در صداسیما : اگر دوره ۸۰ درصد مخاطب به پایان رسیده ،اختصاص بودجه ۲۴ هزار میلیارد تومانی برای چیست؟

محسن شاکری نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما به تازگی اعلام کرده که دیگر نمی‌توان حرفی از ۸۰ درصد و ۹۰ درصد مخاطب به میان آورد این در شرایطی است که این سازمان تمام امکانات را در اختیار دارد، اما چرا نمی‌توان چنین توقعی از تلویزیون داشت؟ چرا در شرایطی که بودجه این سازمان از هفت و نیم همت سال ۱۴۰۲ به بالغ بر ۲۴ همت در سال ۱۴۰۳ رسیده، مطالبه گری و پاسخ خواهی را کنار گذاشت؟ اگر صداوسیما مخاطب ندارد، فاقد توان اثبات شده و غیرشعاری برای اثرگذاری بوده و قادر به تنوع تولید ارزشمند نیست، چرا باید بودجه ۲۴ هزار میلیاردی صرف آن شود؟
سینمای نفتی و ممیزی دو عامل اصلی بحران در سینمای ایران
انتقاد جابر قاسمعلی به رانت و سانسور؛

سینمای نفتی و ممیزی دو عامل اصلی بحران در سینمای ایران

جابر قاسمعلی (فیلمنامه‌نویس سینما) معتقد است صنعت در سینمای ایران شکل نگرفته و سینمای نفتی و ممیزی (رانت و سانسور) دو عامل اصلی بحران در سینمای ایران هستند و برای بهبودی وضعیت باید دخالت‌های دولت در سینما به حداقل برسد. آشفتگی اوضاع به حدی رسیده که گرایشات افراطی به سمت ژانر کمدی و فراموشی سایر ژانر‌ها بشکل ملموس در سینمای ایران دیده می‌شود. نگاه ایدئولوژیک موجب شد که سینمای ایران از ساختار صنعتی جدا شود و ما با پدیده سینمای نفتی مواجه شدیم. گرایش تهیه کنندگان و کارگردان‌ها به سمت سایر ژانر‌ها نیز بدلیل ترس از فروش - گیشه و سایه سنگین ممیزی، به حداقل رسیده است. از سینمای وحشت گرفته تا سینمای جنگ، با ممیزی سنگین غیرقاعده‌مند و سلیقه گرا (حافظ میز مدیران) همراه است. هنوز انتظار دارند بعد از ۳۰ سال، برای سینمای جنگ محوریت با سلحشوری باشد و اجازه ورود به مکنونات جنگ داده نمی‌شود. این فشار‌ها، باعث قدرت گرفتن سینمای زیر زمینی و گرایش به ارایه تولیدات بین المللی شده است. اگر دولت پای خود را از نظارت و تولید فیلم بیرون بکشد، می‌توان به تدریج به وجود صنعت در سینما امیدوار بود.
ناتوان در تامین محتوا و درمانده در سیاستگذاری موثر + تو در ماجرای دعوت از سلبریتی ها در برنامه های تلویزیونی، بنوعی دروغ می گویی آقای جبلی
برای مرگ صداسیمایی که ضعف نظارتی مشهود دارد :

ناتوان در تامین محتوا و درمانده در سیاستگذاری موثر + تو در ماجرای دعوت از سلبریتی ها در برنامه های تلویزیونی، بنوعی دروغ می گویی آقای جبلی

در حالی که پیش از این سیاست‌های صدا و سیما بر عدم حضور چهره‌ها بود و مدیران این سازمان گفته بودند که تلویزیون برای جذب مخاطب نیازی به سلبریتی‌ها ندارد، این روزها تمامی برنامه‌های نوروزی سیما با حضور این چهره‌ها روی آنتن می‌رود. پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما روز چهارشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت براساس سند تحول رسانه ملی امسال و در ایام تعطیلات نوروزی ۲ تنوع قابل توجه شامل تنوع در تولیدات برنامه‌ها اعم از برنامه‌های سرگرمی و نوروزی و حضور میهمانان در برنامه‌ها داشتیم. هزینه‌های برنامه‌ها به صورت معمول در قالب قرارداد کلی شبکه با تهیه کننده و حامی مالی است و جزئیات قرارداد‌ها در اختیار این سازمان نیست (شعار سال: مگر در پادگانی بنام صداسیما، اختیار تهیه کننده معنا دارد جناب پیمان راستگو؟). محسن سهرابی فعال رسانه‌ای با انتشار پستی در شبکه ایکس نوشت: ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان هزینه ‎فروغی و ‎جبلی برای حضور ‎سلبریتی‌ها در برنامه شب عید شبکه ۳ شده است. محمدحسین رنجبران، مجری تلویزیون نوشت: در کمتر از دو سال و نیم بزرگواران از شعار تحول در رسانه ملی با محوریت سلبریتی زدایی رسیدند به این جا که نوروز امسال به هر سلبریتی نازنین برای آمدن روی آنتن ۲۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان حق القدم دادند، آنهم از بودجه‌ای که به بهانه تغییر مسیر رسانه ملی چند برابر شده است. با خودت چند چندی پیمان جبلی؟ هدر دهی بودجه ملی بدلیل ناتوانی در سیاستگذاری موثر را یک صفحه با مداد سیاه مشق کن اخوی. تا قبل از سیزده بدر هم تحویل بده. برای دین و دنیایت نگرانیم پسر.
شرکت ملی مس امانت دار سهامدار یا سلیقه گرایی و روایت های پشت پرده در داستان حمایت از ویژه برنامه نوروزی شبکه سه
همراهی مس با برنامه نوروزی شبکه سه در راستای جهاد تبیین + باشه باور کردیم؟!

شرکت ملی مس امانت دار سهامدار یا سلیقه گرایی و روایت های پشت پرده در داستان حمایت از ویژه برنامه نوروزی شبکه سه

برنامه نوروزی «سال نو»، با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران، روی آنتن شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران رفته است. برخی از سهامداران منتقد بیان می کنند که چرا باید شرکت صنایع مس ایران حامی مالی ویژه برنامه شبکه ۳ باشد؟ شرکتی که هیچ وابستگی به تبلیغات برای فروش ندارد با چه هدفی هزینه های صداوسیما را از بیت المال تقبل می کند؟ برخی دیگر از منتقدین پا را از این فراتر نهادها و به حاشیه ها و پورسانت های احتمالی اشاره کرده اند. شرکت ملی مس هم در نوعی راهبردی فرار به جلو و بجای پاسخگویی منطقی، این حمایت را در راستای جهاد تبیین ، مسئولیت اجتماعی، بیان دستاوردهای صنعت و معدن و شرکت ملی مس، افزایش سرمایه اجتماعی و افزایش رضایت کارکنان خود ، توجیه کرده است؟
خاک صحنه تئاتر ، گِل شد + پشتیبان این حد ابتذال و بد سلیقگی کیست؟
دیده شدن به قیمت ابتذال :

خاک صحنه تئاتر ، گِل شد + پشتیبان این حد ابتذال و بد سلیقگی کیست؟

حضور بلاگر‌ها یا به زبان خودمانی‌تر شاخ‌های اینستاگرامی در فضای تئاتر این روز‌ها در قالب نمایشنامه‌خوانی «آدم‌خوارها» داد خیلی‌ها را درآورده و از مخاطبان جدی این هنر گرفته تا بازیگران معروف را به واکنش در رابطه با این مساله واداشته است. حضور شاخ‌های مجازی و اثرپذیری فضای هنر‌های نمایشی از اینفلوئنسر‌ها در یکی، دوسال اخیر شدت بیشتری گرفته است.
داریوش فرهنگ: جلوی «فیلم» را می‌گیرند، اما جلوی اختلاس را نه!
انتقادات از عدم توازن در برخوردهای منکراتی:

داریوش فرهنگ: جلوی «فیلم» را می‌گیرند، اما جلوی اختلاس را نه!

داریوش فرهنگ می‌گوید: واقعا نمی‌شود جلوی اختلاس را گرفت؟ بعد می‌آیند جلوی بعضی از کار‌های ما را می‌گیرند که مثلا فلان نکته را گفته که تخریبی است یا جلوی فیلم را می‌گیرند، اما جلوی اختلاس را نمی‌گیرندو ... . منتقدین معتقدند که کشور با نوعی ناترازی و عدم توازن در برخوردها و مقابله با فساد،تخلف و فعالیت خارج از چارچوب،مواجه است.
پخش فصل پنجم برنامه «زندگی پس از زندگی» با اجرای عباس موزون در رمضان ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ + برخی نظرات انتقادی
زندگی پس از زندگی در رمضان سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳:

پخش فصل پنجم برنامه «زندگی پس از زندگی» با اجرای عباس موزون در رمضان ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ + برخی نظرات انتقادی

فصل پنجم برنامه «زندگی پس از زندگی» با اجرای عباس موزون در روز‌های ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ روانه آنتن می‌شود. بر خلاف سال‌های پیش که این برنامه پیش از افطار پخش می‌شد، امسال زمان پخش آن به بعد از افطار منتقل شده و ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود. نکته جالب این است که پخش این برنامه، باعث طرح برخی نظرات انتقادی و بعضا تقابلی در خصوص حوزه معنویت، ماهیت روح و جدا شدن آن از جسم و ارایه تحلیل‌هایی چند در این خصوص شود. تقابلی که می‌تواند منجر به توسعه شناخت در آینده‌ای نزدیک گردد.
آی کیو شهروندان ما پائین اومده یا اینا دارن شوخی می کنند؟
پاسخ کودکانه شرکت کننده خانم به سوال گلزار:

آی کیو شهروندان ما پائین اومده یا اینا دارن شوخی می کنند؟

محمدرضا گلزار در مسابقه شبکه سه از شرکت کنندگان می پرسد که کدام عضو در تنظیم سوخت و ساز بدن، نقش مهمی ایفا می کند. شرکت کنندگان متاسفانه با پاسخ های خنده دار به سوال پاسخ می دهند. سوال اینجاست که پاسخ کودکانه شرکت کننده خانم به سوال گلزار را باید پای کاهش سطح ای کیو عمومی ایرانیان گذاشت یا کاهش میزان مطالعه در کشور که در چنین موقعیت هایی خود رو نشان می دهد؟ شاید هم با این سطح از پاسخ های مسخره، دارند شوخی می کنند؟
صداوسیما شهرک سینمایی ۵۰ هکتاری در مجموعه شهر آفتاب می‌سازد
با اهدای زمین توسط آستان امام خمینی:

صداوسیما شهرک سینمایی ۵۰ هکتاری در مجموعه شهر آفتاب می‌سازد

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر امام خمینی(ره) بیان داشت که حاصل ماه‌ها پیگیری ما، فراهم‌شدن ساخت یک شهرک سینمایی و تلویزیونی در مجموعه شهر آفتاب، در قطعه زمینی به مساحت ۵۰ هکتار است که توسط آستان امام در اختیار رسانه ملی قرارمی‌گیرد و امیدواریم احداث آن در آینده نزدیک آغاز شود. وی افزود این همان نیاز قدیمی‌برنامه‌سازان، اعم از تهیه‌کنندگان و کارگردان‌های تلویزیون و سینماست که شهرکی با ویژگی‌های دهه ۵۰ و ۶۰ برای ساخت مجموعه‌هایی در آن بازه زمانی در اختیار داشته باشند که با استقبال آستان امام روبه‌رو شد و این اتفاق مبارک با همدلی و هم‌افزایی دو مجموعه در مسیر تحقق قرار گرفت.
افشای نحوه دسترسی شبکه منو‌تو به آرشیو صدا و سیما
صحبت‌های کیوان عباسی مدیر شبکه منوتو:

افشای نحوه دسترسی شبکه منو‌تو به آرشیو صدا و سیما

کیوان عباسی مدیر شبکه منوتو در اظهارتی احتمالا انحرافی و جهت دار بیان داشته است که زمانی که شبکه مستند صدا و سیما در ایران راه اندازی شد به برخی از مستند سازان اجازه دسترسی به آرشیو صدا و سیما را داده بودند تا با فیلم های قدیمی مستند بسازند.افرادی با ما تماس گرفتند و پیشنهاد دادند که در قبال پرداخت مبلغی فیلم ها را در اختیار ما قرار دهند و ما هم فیلم ها را خریدیم و با آن ها مستند های تاریخی ساختیم.این در حالی است که پیش تر مقامات ایرانی از ربوده شدن آرشیو صدا و سیما و فروش نسخه دیجیتالی شده آن به شبکه منوتو خبر داده بودند.
بودجه صدا و سیما در سال ۱۴۰۳ مشخص شد؛ ۲۴ هزار میلیارد تومان
پیشنهاد اولیه دولت ۱۸ هزار میلیارد تومان و تصویب کمیسیون تلفیق ۲۴ هزار میلیارد تومان:

بودجه صدا و سیما در سال ۱۴۰۳ مشخص شد؛ ۲۴ هزار میلیارد تومان

نمایندگان مجلس تصویب کردند که دولت مکلف است «اعتبارات سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران را معادل دویست و چهل هزار میلیارد (۲۴۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال در جداول بخش دوم بودجه ارائه نماید.» گفتنی است پیشنهاد اولیه دولت ۱۸ هزار میلیارد تومان بود که کمیسیون تلفیق آن را به ۲۴ هزار میلیارد تومان رساند.
حضور انیمیشن «رویا شهر» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر
رویای قهرمان بودن نوجوانان:

حضور انیمیشن «رویا شهر» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر

براساس اعلام دبیرخانه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، انیمیشن «رویا شهر» در این دوره جشنواره حضور دارد و به رقابت با دیگر آثار سینمایی خواهد پرداخت.این انیمیشن سینمایی به کارگردانی محسن عنایتی داستان ماجراجویانه پسربچه‌ای به نام آرات است که تصمیم دارد قهرمان رویاشهر شود. «رویا شهر» تلاش دارد قهرمانانی با ویژگی‌های بومی و مبتنی بر اصول جامعه ایرانی را به نمایش بگذارد.امیر هوشنگ زند سرپرست گویندگان این انیمیشن بوده که توسط اداره کل فرهنگی شهرداری تهران با مشارکت مجتمع مهوا و سازمان سینمایی سوره در استودیو آینده‌نگار تهیه و تولید گردیده و مصطفی حسن آبادی تهیه کننده این اثر می باشد.
خطر جدی سقوط به روزمرگی در سینمای ایران
هشدار مجید مجیدی،کارگردان:

خطر جدی سقوط به روزمرگی در سینمای ایران

در دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی کارگاه آموزشی «بازنمایی مردم‌شناسی در سینما» با تدریس مجید مجیدی کارگردان سینما عصر روز شنبه ۴ آذر (روز نخست کارگاه‌های جشنواره ) در سالن نشست‌های موزه ملی ایران برگزار شد. در این کارگاه مجید مجیدی مدعی شد که بالندگی سینمای ایران در سال‌های اخیر کم شده است و در خطر سقوط قرار داریم و به نوعی دستخوش روزمرگی شده‌ایم.
جبلی یا جلیلی ، فرمان دست کیست ؟ + صدا و سیمای ملی که متاسفانه واقعا میلی است!
صداسیمایی که دیگر فراگیر نیست:

جبلی یا جلیلی ، فرمان دست کیست ؟ + صدا و سیمای ملی که متاسفانه واقعا میلی است!

مرز بین شرکت و ایمان، نفاق و تعهد ، متعهد بودگی دینی یا خوارج بودگی ، خیلی باریک بوده و ان شاالله خداوند کسی را در این مرز آزمون نکند. به فرمایش علی(ع)، راه یافتن شرک در دین، از راه رفتن موری سیاه در شب تار بر روی سنگ خارا، ناپیداتر است. این را گفتیم که برسیم به وضع صداسیمای ملی محترم کشورمان، صداسیمایی که بدلیل القای نادرست جو امنیتی بر آن و پمپاژ ایدئولوژی، از صراط کارکردی و وظایف محوله قانونی خارج شده و به سطح یک کانال رسانه ای کم اثر دارای تورش( انحراف از معیار) شدید سیاسی ( تبدیل ملی به میلی) ، تقلیل جایگاه داده است . آیا هنوز می توان فرمایشات حضرت امام که می گفت صداسیما دانشگاه است را در خصوص این نهاد بزرگ اما کم اثر ، بکار برد؟ با خودمان و تمدن اسلامی- ایرانی چه می کنیم ای گروه سیاست زده غافل؟ منتقدین معتقدند که آنچه از صداوسیما پخش می‌شود، تنها تصمیم پیمان جبلی و پیش از او علی عسگری نبوده و با نگاهی به افراد اطراف صداوسیما می‌توان گمانه‌زنی‌هایی درباره هسته تخریب داشت. نباید فراموش کرد پیمان جبلی ضمن حضور در سازمان صداوسیما، سابقه حضور در شورای عالی امنیت ملی در دورانی که سعید جلیلی دبیری این نهاد امنیتی را عهده‌دار بود، در کارنامه دارد. بنابراین بیراه نیست اگر ادعا شود او نقش اساسی در تصمیمات رئیس صداوسیما دارد. تقاضا داریم در خصوص این متن، ما را با نظرات ، روشنگری ها و جهت دهی ها، آگاه تر کنید.
مواضع میهمانان برنامه‌های زنده موضع رسانه ملی نیست
روابط عمومی صداوسیما:

مواضع میهمانان برنامه‌های زنده موضع رسانه ملی نیست

چند روزی است که اظهارات منصوره معصومی اصل، کارشناسی که در برنامه «آرمان» شبکه معارف حضور پیدا کرده بود سوژه کاربران فضای مجازی شده است. او در بخشی از صحبت‌هایش می‌گوید :«مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست.». روابط عمومی رسانه ملی، در واکنش به بازتاب این صحبت‌ها به منظور تنویر افکار عمومی اطلاعیه‌ای صادر کرد . روابط عمومی سازمان صدا و سیما در این اطلاعیه بیان داشت که با وجود بارها اعلام رسمی و مکرر این موضوع در موارد پیشین، مجددا تاکید می‌کند که مواضع میهمانان و کارشناسان برنامه‌های زنده چه در گذشته و چه در آینده الزاما موضع رسانه ملی نیست.
تلویزیون ، سیاه چاله بلع بودجه ملی با اثرگذاری میلی در حد چند شبکه محلی ماهواره ای + مدار و عدم برخورد مدیریتی تا کی؟
پاسخ طلبی از مدیران صداسیما و هیات نظارت بر صداسیما:

تلویزیون ، سیاه چاله بلع بودجه ملی با اثرگذاری میلی در حد چند شبکه محلی ماهواره ای + مدار و عدم برخورد مدیریتی تا کی؟

می گویند اگر قصد ضربه زدن به یک تمدن را دارید به سه گانه زن، خانواده و جوان حمله کنید. سال هاست که نهاد خانواده و گروه جوانان و زنان در این کشور، مورد حمله آندولسی قرار گرفته و در کنار فشارهای اقتصادی و کم توجهی ها به مسائل تربیتی ( خصوصا تربیت دینی)، صدمات زیادی بر ما وارد شده است. آنگه سازمانی مثل صداسیما مشخص نیست که سر و دمش با کدام برنامه می چرخد؟ هیولاوار از بودجه ملی تغذیه می کند و حریصانه به دنبال سلیقه گرایی و فعالیت میلی است. آنقدر عقب ماندگی حرفه ای دارد که حتی غالب برنامه ها به شکل سرانگشتی هم شده، تفکیک گروه سنی ندارد. پخش فیلم و سریال تکراری شده است اسباب گذران روزمرگی مدیران این مجموعه و مردمی که مختارنامه را چهل بار می بینند ( زمان اختصاص یافته را ضربدر جمعیت کنید و اتلاف منافع ملی را محاسبه نمایید). بعد مدعی هستیم که چرا مردم گرایش به ماهواره پیدا کرده اند و از فرهنگ خودمان دور شده ایم؟ بله ، برای همین خاک بر سری های عده ای مثلا مدیر ، این اتفاقات در حال رخ دادن است. وقتی مناسبتی ( خصوصا از جنس عزا و مناسک عزاداری باشد)، انگار شبکه ها با یکدیگر رقابت داشته باشند، اقدام به قطع تعادل و وزن سنجی برنامه ای شده و همه چیز می شود ماتم و سیاسی کاری. آقایان و خانم های محترم مدیر در صداسیما، بنظر شما حقوق ماهیانه تان با این حد ضربه به توسعه ملی و چوب لای چرخ جریان تمدن سازی کردن ، حلال است؟ آیا معنای معاند و منافق جدید را می دانید؟ خداوند به دین و دنیای شماها و ما رحم کند. خبر می رسد که سری جدید سریال‌های «پایتخت» و «زیرخاکی» و «نون خ» قرار است دوباره جلوی دوربین بروند و احتمالا از عید امسال به‌طور همزمان یا در زمان‌های جداگانه از تلویزیون پخش شوند. خوب است اما کافی نیست. صداسیما انضباط مالی ، تخصص اداره مدیریتی ، اراده برخورد با پشت پرده ها و صلاحیت حرفه ای می خواهد. سلام آقای جبلی ، حال خودت با مدیران شبکه ها چطوره اخوی؟
سینمای کمدی؛ فرصت یا آفت سینمای ایران
ابعاد و ویژگی‌های سینمای کمدی ایران:

سینمای کمدی؛ فرصت یا آفت سینمای ایران

چرا مخاطبان در میان این فیلم ها با ژانرهای مختلف، کمدی‌ها را می‌پسندند، دلایل متعددی دارد که شاید مهمترین آن، نیاز گروه‌های مختلف اجتماعی به قرار گرفتن در شرایطی فارغ از دغدغه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشد.تغییر ذائقه سینمایی مردم و تمایل آنها برای تماشای فیلم های طنز و شاد، هرچند سبب رونق اقتصاد سینما شده، اما افول استقبال از گونه‌های دیگر نظیر اجتماعی، دفاع مقدس، کودک و نوجوان موضوع مهمی است که باید ریشه‌ها و علل آن بررسی شود.
پرخرج ناکارآمد!

سقوط ۷۵ درصدی مخاطبان سریال‌های صدا و سیما + حاشیه زنی و اهمال در وظایف اصلی

سیاسی بازی و بولتن داری جهت دار، کم توجهی به افکار عمومی و نیاز مخاطبین در سطح ملی، بی انضباطی‌های مالی و خاصه خرجی ها، نداشتن راهبرد‌های مقابله با رسانه‌های خارجی و نابلدی در فرهنگ سازی داخلی، دور شدگی تدریجی از ماموریت‌های قانونی و دیگر آسیب‌های وارده، از صداسیما سازمانی کم خاصیت و پرادعا ساخته است. سازمانی که در سال ۱۴۰۲، هشت همت برای بودجه سالیانه کشور خرج داشته و علاوه بر این دارای درامد‌های شایان تبلیغاتی است. کارگروه نظارت بر صداسیما اگر صبخانه و نهار خودشان را صرف کردند و عصر، وقت داشتند، اندکی بر وظایف قانونی محول شده به خودشان فکر کنند. حجالت بکشند که لطف رهبر را با چه کیفیتی پاسخ داده اند. صداسیما بعنوان رسانه ملی با این فرمان، از صداسیمای میلی هم خارج شده و ترس آن وجود دارد که به سمت صداسیمای ویلی، گرایش پیدا کند.
انتقادات مصطفی کواکبیان از صداسیما:

چرا تلویزیون به جای استفاده از فردوسی‌پور و رشیدپور از مجری فحاش حمایت می‌کند ؟ چرا همه شبکه‌های تلویزیون شده شبکه افق!

برنامه زنده «جام جم» شب گذشته میزبان مصطفی کواکبیان، مدیر مسئول روزنامه مردم سالاری و دبیرکل حزب مردم سالاری بود تا در موضوع «رسانه ملی و مطالبه گری» با مجری برنامه بحث و تبادل نظر داشته باشد. در بخش‌هایی از این برنامه کواکبیان به انتقاد از صداوسیما در برخورد دوگانه با دولت‌ها پرداخت و گفت: مشکلات اقتصادی مردم در صداوسیما جایی ندارد و این ضعف به علت همراهی تیم مدیریتی در صداوسیما با دولت سیزدهم است چرا که برخورد صداوسیما با دولت قبل، و بیان مطالبات و پیگیری وعده‌ها بسیار متفاوت بود.کواکبیان با اشاره به ریزش شدید مخاطبان تلویزیون نیز ادامه داد: برخلاف نظر مقام رهبری که بر شعار «جذب حداکثری و دفع حداقلی» تاکید دارند به نظر می‌رسد تلویزیون در دو سال گذشته به دفع حداکثری و جذب حداقلی اعتقاد دارد.
نظرات و گلایه ها
پرطرفدارترین