قضاوت شما در خصوص نوشته پشت نیسان؟
نوشته هایی با مفهوم؛

قضاوت شما در خصوص نوشته پشت نیسان؟

جایگاه افراد در هستی و نوع برداشت شان از زندگی بشدت وابسته به میزان تمایلات و تلاش شان جهت ارتقا فردی ، زحمات شان برای درک روابط علی-معلولی زندگی بشکلی راهبردی ، میزان اعتقاد و خود تنظمی شان(خویشتن بانی یا تقوا) در هستی و در نهایت ،سطح و میزان عنایت طلبی بواسطه مسئولیت طلبی و تعهدات متقابل به هستی، بستگی دارد. شعر پشت نیسان ، می تواند شاخصه و مولفه ای برای بازشناسی خودمان توسط خودمان باشد. نوعی تجربه زیستی در قالب عرفان و قابل تحلیل بواسطه مطالعات فرهنگی .
انتشار کتاب انقلاب تمدنی و نظریه پردازی های علمی
معرفی کتاب؛

انتشار کتاب انقلاب تمدنی و نظریه پردازی های علمی

" «انقلاب تمدنی و نظریه پردازی های علمی» در حقیقت از «انقلاب دینی و ساختارهای اجتماعی» سرزده است؛ چه اینکه از انقلاب دینی به انقلاب تمدنی، و از ساختارهای اجتماعی، به نظریه‌های علمی دست می‌یابیم. این سخن بدین معنا است که چنانچه آموزه‌های دینی در عرصه تمدنی، نمود و ظهور جهانی نیابد، بایستی آن دین را محدود و محصول به دروازه های فردی و اجتماعی دانست و از این رو، توسعه انقلاب دینی به انقلاب تمدنی، یک بایسته تاریخی تمدن قلمداد می‌شود. سوی دیگر، جریان منطقی انقلاب دینی در ساختارهای چندین و چند گانه اجتماعی نیز وابسته به نظریه‌پردازی های علمی است که در غیر این صورت؛ در شکل و صورت، برخورداری از انقلاب دینی و جامعه دینی هستیم؛ اما در باطن و محتوا ناهمخوان و نارسا ساز گار با آن خواهد بود.
مناظره رفیعی و آقامیری و تلویزیون لال
مدیران تکنوکرات در صدا و سیما؛

مناظره رفیعی و آقامیری و تلویزیون لال

دلمان برای تلویزیونی می‌سوزد که ماموریتش اساسا همین دست کارها بوده ولی مدیران تکنوکرات محافظه‌کار به مرور ایام ازش چیزی ساختن که نه می‌تونه مناظره کسی رو پخش کنه که مدام منابرش رو می‌بره روی آنتن و نه می‌تونه حرفای کسی رو نشون بده که منتقدشه...
سبک زندگی اسلامی، ضرورت‌ها و راهبردها
ترسیم سبک زندگی دینی؛

سبک زندگی اسلامی، ضرورت‌ها و راهبردها

آموزه های آسمانی دین اسلام، همواره هویت و شخصیت انسان را در مرکز توجه خود قرار داده و با آماده سازی انسان از طریق تعریف معنای غایی زندگی و با القای حس تعلق به آن در قبال اجتماع مذهبی، به گونه چشم گیری در تعریف افراد از هویت فرهنگی خویش ایفای نقش می نماید.
کانت ویرانگر متافیزیک جزمی است
کانت در متافیزیک؛

کانت ویرانگر متافیزیک جزمی است

کانت ویرانگر متافیزیک جزمی است ، اما آغازگر متافیزیک آزاد و اخلاق است. کانت یک متافیزیک جدیدی را آغاز می‌کند که این متافیزیک نه مبتنی بر جبر علی و دترمینیسم علّی یا موجبیت علی، بلکه مبتنی بر خلاقیت آزاد انسانی است.
۳