چرایی جوسازی رسانه های آذری بر علیه ایران
بدنبال مرگ کودک آذربایجانی در بیمارستان کودکان تبریز

چرایی جوسازی رسانه های آذری بر علیه ایران

مرگ یک کودک آذربایجانی به نام گورگود داداش زاده در بیمارستان کودکان تبریز باعث شد تا برخی رسانه های آذری بر علیه جمهوری اسلامی ایران موضع گیری کرده و ضمن زیر سئوال بردن حوزه پزشکی و درمان ایران تلاش کردند تا پزشکان و پرستاران ایرانی را بی کفایت و غیر ماهر نشان دهند.
ذخیره گاه فسیلی مراغه در انتظار گنجینه های گمشده
استرداد سه هزار قطعه فسيل از آمريكا؛

ذخیره گاه فسیلی مراغه در انتظار گنجینه های گمشده

پس از پایان مناقشه زیست محیطی ایران با آمریکا و استرداد سه هزار قطعه فسیل، اکنون ذخیره گاه (منطقه) فسیلی مراغه در انتظار بازگشت آثار مکشوفه خود و بدست آوردن فرصتی برای تبدیل به جایگاه علمی، گردشگری و ژنتیکی کشور است.
لزوم توسعه ی دیپلماسی شهری
تکذیب خبر اجباری شدن ویزا برای سفر به ترکیه؛

لزوم توسعه ی دیپلماسی شهری

سرکنسول جدید ترکیه در تبریز برخی خبرها در خصوص ضرورت اخذ ویزا برای سفر شهروندان دو کشور ایران و ترکیه را رد کرد.
انتقاد از اعطای نشان شهروند افتخاری به وزیر اقتصاد آذربایجان
نشان شهروند افتخاری به وزیر جمهوری آذربایجان انتقاد مسولان را در پی داشت

انتقاد از اعطای نشان شهروند افتخاری به وزیر اقتصاد آذربایجان

عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از اعطای نشان شهروند افتخاری به وزیر جمهوری آذربایجان توسط شهردار تبریز گفت: نجفی در آستانه انتخابات اسفند ماه اقدام نسنجیده و غیرکارشناسی انجام داده است.
دولت روحانی فرمانده اقتصادی مشخصی ندارد؛ عامل رکود اقتصادی بهره های بانکی است
قاضی پور در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز؛

دولت روحانی فرمانده اقتصادی مشخصی ندارد؛ عامل رکود اقتصادی بهره های بانکی است

قاضی پور با بیان اینکه دولت روحانی فرمانده اقتصادی مشخصی ندارد افزود: مشاور ها هر کدام یک فرمانده اند، نعمت زاده یک فرمانده است، وزیر اقتصاد یک فرمانده است، خوب معلوم است در این شرایط مشکلی حل نمی شود. اقای
بیکاری گسترده فارغ‌التحصیلان ریاضی قابل قبول نیست
عضو هیئت علمی دانشگاه امیر کبیر:

بیکاری گسترده فارغ‌التحصیلان ریاضی قابل قبول نیست

عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر گفت: قابل قبول نیست که یک فارغ‌التحصیل ریاضی در پایان تحصیلات خود از رشته‌ای که در آن تحصیل کرده شرمسار و سر افکنده باشند و این در حالی است که نیازمند تحول در زمینه آموزش‌های ریاضی هستیم.
۴