پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات مالی، هیچ محدودیتی برای احیای دریاچه ارومیه قائل نیست و آن‌چه دولت در این زمینه از مردم انتظار دارد همراهی با برنامه‌های ستاد احیای این دریاچه است.

شعار سالجبارزاده استاندار تبریز در آیین آغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب آذرشهر، شهادت آیت‌الله نمر، رهبر شیعیان عربستان را تسلیت گفت و اظهار کرد: اعدام این روحانی مبارز در ادامه جنایت‌های رژیم آل‌سعود، از نظر افکار عمومی دنیا محکوم است.

وی افزود: وعده الهی این است که پیروزی از آن ملت‌های مظلوم کشورهای اسلامی خواهد بود و امیدواریم با نابودی حکام مستکبر منطقه به ویژه آل‌سعود که حامی تروریست‌ها و جنایتکاران است خون پاک انسان‌های بی‌گناه به ثمر بنشیند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با قدردانی از اهتمام دولت در اجرای طرح‌های احیای دریاچه ارومیه، خاطرنشان کرد: باور ما این است که نجات دریاچه ارومیه اولویت کاری استان است و هیچ طرحی به اندازه طرح احیای این دریاچه، مهم و حیاتی نیست.

وی با تاکید بر این که مسوولان استان موظفند با تمام توان در جهت اجرای طرح‌های احیای دریاچه ارومیه قدم بردارند، افزود: البته همکاری مردم لازمه موفقیت مسئولان در این زمینه است و اگر همراهی مردم نباشد مطمئنا نمی‌توانیم در جهت اهداف تعیین شده قدم برداریم.

جبارزاده با بیان این که شهرستان آذرشهر در صف اول آسیب‌های بحران دریاچه ارومیه است، گفت: تغییر روش آبیاری از جمله خواسته‌های دولت از مردم و کشاورزان منطقه است و دولت در این زمینه 85 درصد از هزینه مورد نیاز را پرداخت می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی بر اهتمام مسوولان ذیربط و فرماندار آذرشهر در متقاعد کردن مردم نسبت به تغییر روش‌های آبیاری تاکید کرد و گفت: طبق برنامه تعیین شده، امسال سه هزار هکتار و سال آینده پنج هزار هکتار از اراضی منطقه را باید تحت آبیاری مدرن ببریم که در این زمینه همراهی مردم ضروری است.

وی ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای حاشیه دریاچه ارومیه را از جمله برنامه‌ها و ابتکارات ستاد احیای دریاچه ارومیه اعلام کرد و گفت: با احداث تصفیه‌خانه، 90 درصد از آب مصرفی مردم می‌تواند مورد استفاده مجدد قرار گیرد که بر این اساس تعهد کرده‌ایم سالانه حجم مشخصی از این آب را به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی کنیم.

جبارزاده از اهمیت شهرستان آذرشهر یاد کرد و گفت: در دو سال اخیر علی‌رغم محدودیت‌های مالی، اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان آذرشهر پررونق بود و باید با سرعت بیشتر روند اجرای این پروژه‌ها ادامه یابد.

وی با اشاره به واقع شدن شهرک صنعتی شهید سلیمی در محدوده شهرستان آذرشهر، گفت: بنا داریم در سال آینده مسوولیت‌های جدیدی در حوزه اقتصاد برای این شهرستان تعریف کنیم و بخش عمده‌ای از بحث توسعه صادرات، اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال و تولید ثروت را به این شهرستان بسپاریم.

جبارزاده بر تحقق اهداف سند تدبیر توسعه آذرشهر تاکید کرد و گفت: مطمئنا با تحقق این سند، آذرشهر جزو شهرستان‌های برتر در حوزه اقتصادی خواهد بود و شکوفایی این شهرستان را به زودی شاهد خواهیم بود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 15 دی 1394، کد خبر: - :www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
حیفه دریاچه ارومیه وقتی از بین رفت همه میان میگن ما کار انجام دادیم هیچ وقت به فکر نبودین که چه فاجعه ای رخ داده م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین