پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۴۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
محمد فاضلی جامعه شناس و استاد دانشگاه در توئیتی پرسیده است که، ‏کسی جرات دارد توضیح بدهد چرا به جای ساختن پنج شش واکسن توسط پنج شش سازمان حکومتی، همه منابع محدود آن‌ها در کشور تحت تحریم برای ساختن فقط یک واکسن، در یک دستگاه دارای سابقه ساخت واکسن متمرکز نشد؟

شعار سال:محمد فاضلی جامعه شناس و استاد دانشگاه: ‏کسی جرات دارد توضیح بدهد چرا به جای ساختن پنج شش واکسن توسط پنج شش سازمان حکومتی، همه منابع محدود آنها در کشور تحت تحریم برای ساختن فقط یک واکسن، در یک دستگاه دارای سابقه ساخت واکسن متمرکز نشد؟
کدام سیاست صنعتی عقلانی وضع موجود را توصیه میکرد؟

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال خبری خلیج فارس

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
این تفکر که همه جمع شوند یک جا و فقط یک نوع واکسن بسازند متحجرانه و قدیمی است. در چنین شرایطی که نیاز به واکسن فوری است سرمایه گذاری فکری و مالی فقط روی یک روش، ریسک بالایی دارد چون اگر جواب ندهد از اینجا مانده و از همه جا رانده میشویم. باید از چند روش جلو رفت تا حداقل یکی از آنها به جواب برسد. اگر چند تا هم به جواب برسند که بهتر هم خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین