پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۵۱۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
متاسفانه یکی از آسیب های تاریخی در نظام های سیاسی ایران ، اجازه به ورود و حضور لمپن ها در ساخت و بافت سیاسی برای عهده داری امورات کف خیابانی و ماموریت های اجتماعی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه بوده است. کارکردی کوتاه مدت که به قیمت تنفر جامعه از نظام سیاسی و سخیف پنداری و هم شانی سیاسیون با لمپن ها می انجامد. ملیجک ها و دلقک های دربار قاجار گرفته تا شعبان بی مخ های دربار پهلوی، مصادیقی از این لمپن ها و قداره کش ها هستند. جمهوری اسلامی بعنوان نظامی دین پایه، بسیار باید مراقب باشد که نامی و نشانی از این گونه افراد در ساخت و بافت سیاسی اش نباشد. اشتباهات موردی مطرح شده توسط برخی از نظامیون در این خصوص هم باید سریعا جبران شود( استفاده از فلان در مواقع فلان). گام دوم انقلاب ، جای حضور مدیران شناسنامه دار است. راه آدم کردن افراد کیس آسیب هم راه درمان و حمایت اجتماعی است نه ورود به سیاست و سیاسی بازی و غیره. در قیاسی مع الفارق ، سربسته عرض شد و هیچ فرد خاصی مخاطب ما نبوده و نیست. اما هشدار می دهیم که من بعد نباید اجازه تکرار برخی از اشتباهات به هر بهانه و توجیهی را داد.

شعارسال: حسن کردمیهن یکی از چهره‌هایی جنجالی که از زمان حمله به سفارت عربستان در تهران حاشیه‌های زیادی پیرامونش نمایان شده است با اشاره به تجمع دیشب مقابل سفارت انگلیس نوشت که این تجمعات هیچ ربطی به بنده ندارد.

حسن کردمیهن، متهم حمله به سفارت عربستان در واکنش به تجمع مقابل سفارت انگلیس: من الان در منزل زیر پتو هستم؛ تجمعات ربطی به بنده ندارد، از ما بیرون بکشید ،اون قبلیه هنوز جاش درد میکنه و یه کوچولو می سوزه؟!

وی با انتشار تصویری از این تجمع نوشت: «سفارت ۲

بنده منزل زیر پتو هستم و این تجمعات هیچ ربطی به بنده ندارد اگر خواستید گردن کسی بندازید بالاغیرتا از ما بکشید بیرون اون قبلیه هنوز جاش درد میکنه و یه کوچولو میسوزه باتشکر

رونوشت: سلام قوا سخنگوی دستگاه قضا وزارت خارجه و...»

حسن کردمیهن، متهم حمله به سفارت عربستان در واکنش به تجمع مقابل سفارت انگلیس: من الان در منزل زیر پتو هستم؛ تجمعات ربطی به بنده ندارد، از ما بیرون بکشید ،اون قبلیه هنوز جاش درد میکنه و یه کوچولو می سوزه؟!

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 23دی1402، کدخبر: 757254، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین