پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۷۸۲
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
روابط عمومی فدراسیون گلف نوشت: سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال طی حکمی از سوی حمید عزیزی رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بعنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب شد. سوال اینجاست که چرا باید سالار عقیلی این سمت را عهده دار شود؟ توصیه داریم، خودمان را با توجیهاتی مثل استفاده از چهره هنرمندان برای افزایش گرایش شهروندان به وودبال ، سرگرم نکنیم.

شعارسال: روابط عمومی فدراسیون گلف نوشت: سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال طی حکمی از سوی حمید عزیزی رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بعنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب شد.

سالار عقیلی در فدراسیون گلف پست گرفت! + قطار انتصابات غیرتخصصی و تعارفی ، به فدراسیون ها رسید ، این ایستگاه فدراسیون گلف

مراسم اهدای حکم این هنرمند در کمیته ملی المپیک پس از بازدید از موزه و با حضور سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، محمدمهدی سعیدی نایب رئیس فدراسیون آسیایی وودبال و مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال صورت پذیرفت.

همچنین، دیگر اعضای هیئت اجرایی، مهدی گودرزی و علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این مراسم حضور داشتند.

سالار عقیلی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از پذیرش این دعوت از سوی وودبال و آرزوی موفقیت برای رشد و توسعه این رشته جذاب، حمایت خود را از وودبال اعلام کرد.

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

یکی از رشته‌هایی که در دهه‌های اخیر در جنوب شرق آسیا و کشور تایوان شکل گرفته، رشته ورزشی وودبال (woodball) است. رشته ورزشی وودبال در سال ۱۹۹۰ میلادی توسط مینگ هوئی ونگ تایوانی ابداع شد. وی با استفاده از زمین چمن محصور شده در باغ شخصی خود اقدام به طراحی وودبال کرد، به نحوی که برخلاف رشته گلف تمامی ضربات زمینی باشد و فضای کمتری نیز برای بازی در نظر گرفته شود و سپس با طراحی ادوات آن از جنس چوب به بازی وودبال پرداخت. این رشته ورزشی که در نخستین نگاه به دلیل سادگی لوازم، مسیر بازی و هدف قابل رویت جذاب به نظر می‌رسد از چندین جهت با سایر ورزش‌های مشابه توپی، متمایز است.

این ورزش ترکیبی از گلف و چوگان بوده که تمام ابزار و وسایل آن از چوب تهیه شده و در عین سادگی قوانین و بازی آن، از قابلیت دسترسی بالایی برای همه افراد جامعه برخوردار است. رشته وودبال فدراسیون جهانی و آسیایی دارد که مقر آن در تایوان و مالزی است و جدای از کشور‌های آسیایی عضو، چندین کشور نیز از اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و آفریقا در آن عضویت دارند. در این میان، انجمن وودبال کشورمان نیز پس از راه اندازی یک ساله به عضویت فدراسیون جهانی درآمد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 24اردیبهشت1403، کدخبر: 782152، www.entekhab.ir/سایر منابع

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین