پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۹۳۰
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
با توجه به رنگ پیراهن سفید احمدی نژاد در افتتاحیه ششمین دوره انتخابات خبرگان، آمنه سادات ذبیح پور ، در توئیتی از این حرکت احمدی نژاد بیان انزجار نمود و او را دوزاری نامید. بعد از این حرکت ،حسینی وکیل احمدی نژاد اقدام به ادعای روابط غیراخلاقی و افشاگری در خصوص ارتباط آمنه السادات رفیع پور با یک عکاس در سفر نیویورک نمود. آمنه سادات توئیت خود را پاک کرد و آقای حسینی نیز همین کار را نمود. شعار سال برخلاف نمایلات حرفه ای خود و با وجود نظرداشت به تحفظات زندگی شخصی، قصد ورود به این خبر غیرقابل راست آزمایی را نداشته ولی بدلیل اهمیت و شدت اثرگذاری ها در جامعه سیاسیون ایرانی، اقدام به ارایه گزارش نموده است. مجددا تاکید می گردد که انعکاس این گزارش در معنای تائید ادعاها نیست. برخی از منتقدین با وقوع این رویداد مجددا اشاره به قدرت اسناد امنیتی احمدی نژاد داشته اند. برخی از تحلیل گران هم بیان کرده اند که باید منتظر واکنش های خانم ذبیح پور در پیگیری حقوقی ادعاها شد.

شعار سال: روز گذشته رنگ سفید لباس محمود احمدی نژاد، رئیس‌جمهور اسبق کشور، در مراسم افتتاحیه مجلس خبرگان بحث‌برانگیز و تا حدی شائبه ساز شد. دیگر اقدام جنجالی او، نشستن بر روی صندلی ۸۸ بود که برخی این حرکت را به دلیل حوادث سال ۸۸ معنادار توصیف کردند. البته عبدالرضا داوری، فعال سیاسی نزدیک به احمدی‌نژاد ادعا کرده که او را بر این صندلی نشانده‌اند. پیش‌بینی می‌شد که شکل حضور احمدی‌نژاد در این مراسم بحث‌برانگیز شود و همین هم شد.
در این میان آمنه سادات ذبیح‌پور، خبرنگار صدا و سیما، با ادبیات تندی اعتراض خود به این حرکت احمدی‌نژاد را نشان داد. ذبیح‌پور با بازنشر عکسی از احمدی‌نژاد در جلسه دیروز در حساب ایکس خود نوشت:به عنوان کسی که هشت سال خبرنگار برنامه‌هات بودم، ازت بیزارم! دوزاری ....

حاشیه سازی بر حاشیه های آمنه سادات ذبیح پور

این توییت واکنش‌های زیادی در پی داشت و باعث ادعاهایی درباره افشاگری های اخلاقی برعلیه آمنه سادات ذبیح پور شد و خبرنگار جنجالی صدا و سیما ، پس از مدتی  توئیت خود را از حذف کرد.

ادعای بحث‌برانگیز علی حسینی وکیل احمدی نژاد درباره آمنه سادات ذبیح پور:.
اما ساعاتی بعد از توئیت جنجالی، علی حسینی یکی از وکلای محمود احمدی نژاد در پاسخ به هجمه‌ای که علیه موکلش ایجاد شده با انتشار توئیتی بحث‌برانگیز به اعلام بیزاری آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار صداوسیما از رئیس جمهوری پیشین ایران واکنش تندی نشان داد و اقدام به صحبت در خصوص برخی مسائل اخلاقی نمود. وکیل احمدی‌نژاد در واکنش به توئیت آمنه‌سادات ذبیح‌پور ادعایی درباره رفتار خارج از عرف یک خبرنگار در سفر محمود احمدی‌نژاد به نیویورک (برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل) مطرح کرد. ادعایی که حالا علیه خبرنگار صداوسیما مطرح شده انگار پررنگ‌تر از پیراهن سفید احمدی‌نژاد است. به اندازه‌ای که توئیت نخست حالا از صفحه ذبیح‌پور حذف شده و او با این حرکت همه چیز را معنادارتر از قبل جلوه می‌دهد.

حاشیه سازی بر حاشیه های آمنه سادات ذبیح پور

عبدالرضا داوری نیز با انتقاد از کلام خانم خبرنگار او را مایه شرم رسانه ملی دانست و نوشت: رسانه ملی که باید دانشگاهی با ادبیات فاخر باشد، با بنیادگرایان به چنان فلاکتی افتاده، که خبرنگارش به فرد منصوب از سوی رهبر معظم انقلاب در مجمع تشخیص مصلحت، توهین می‌کند و "دوزاری" می‌گوید! هرچند این توهین، به جایگاه اجتماعی رئیس جمهور اسبق، ارتفاع می‌دهد، اما مایه شرم صداوسیما است.

حاشیه سازی بر حاشیه های آمنه سادات ذبیح پور

حاشیه سازی بر حاشیه های آمنه سادات ذبیح پور

حمید فیض‌آبادی، از حامیان احمدی‌نژاددر بیاناتی تند و غیراخلاقی و غیر شرعی ، با تهدید آمنه‌سادات ذبیح‌پور گفت: «از کجای ...... بگم که برای ما تعریف کردن؟ تو که خودتو ...... می‌کنی، دکتر و بچه‌های بهاری بهت محل نمی‌ذارن. بار بعد افشاگری می‌کنم.»

موضوعی که از دیدگاه هیچ خواننده ای، ادبیات قابل قبول برای اختلاف بین دو نفر نمی تواند باشد

حاشیه سازی بر حاشیه های آمنه سادات ذبیح پور

نکته جالب داستان اینکه ، گویا بر اساس اطلاعات دریافتی، همسر عکاس مورد اشاره با خانم آمنه سادات ذبیح پور ارتباطات دوستانه داشته و عملا می توان این ادعاها را بعنوان شایعه هایی زشت، رد کرد.

حاشیه سازی بر حاشیه های آمنه سادات ذبیح پور

توضیحات تکمیلی برای فهم بیشتر خبر: 

آمنه سادات ذبیح‌پور متولد ۱۳۶۳، خبرنگار ایرانی حوزهٔ سیاست در خبرگزاری صدا و سیما بوده (در سال 1382 به عنوان خبرنگار باشگاه خبرنگاران ورود نموده )و از مجریان اخبار ۲۰:۳۰ شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران است. از ذبیح‌پور در سال ۱۳۹۲ به خاطر فعالیت خبرنگاری در مورد عملکرد دولت محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت ایران تقدیر به عمل آمد. وی از مجریانی است که به همکاری با نهاد‌های امنیتی برای ضبط «اعتراف اجباری» متهم است. او در اسفند ۱۴۰۰ به عنوان «سرپرست سردبیری گروه رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه» صداوسیما منصوب شد.

حاشیه سازی بر حاشیه های آمنه سادات ذبیح پور

سپیده قلیان فعال کارگری از ذبیح‌پور، خبرنگار صدا و سیما به اتهام «بازجویی» و «اعترافات اجباری» شکایت کرد. ذبیح‌پور مشارکت در بازجویی از قلیان را تکذیب کرد و بابت آنچه طرح اتهامات کذب علیه خود دانست از قلیان شکایت کرد. ۲۵ آبان ۱۴۰۱ وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمنه سادات ذبیح‌پور را به اتهام بازجو-خبرنگار بودن و گرفتن اعتراف اجباری تلویزیونی تحریم کرد. ۲۱ آذر ۱۴۰۱ هم اتحادیه اروپا آمنه‌سادات ذبیح‌پور را بازجو-خبرنگار خواند و او را به‌دلیل نقض فاحش حقوق بشر در فهرست تحریم‌های خود قرار داد. ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۳ وزارت خارجه استرالیا آمنه سادات ذبیح‌پور را به دلیل «نقش در پخش اعترافات اجباری» داشت، تحریم کرد. خبر ازدواج آمنه سادات ذبیج پور در غدیر ۱۴۰۲ توسط برادرش با انتشار یک تصویر از خودشان و آقامیری و بدون اشاره بنام داماد، رسانه ای شد. 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
برچسب ها: آمنه سادات ذبیح پور ، رنگ سفید لباس محمود احمدی نژاد ، توئیت جنجالی آمنه سادات ذبیح پور ، آمنه سادات ذبیح پور کیست ، آمنه سادات ذبیح پور کجاست ، توئیت زشت با عبارت دوزاری برای احمدی نژاد ، افشاگری علی حسینی برعلیه آمنه سادات ذبیح پور ، افشاگری های اخلاقی برعلیه آمنه سادات ذبیح پور ، وکلای محمود احمدی نژاد ، حاشیه های سفر نیویورک خانم آمنه سادات ذبیح پور ، ادعاهای غیراخلاقی درباره آمنه سادات ذبیح پور ، حمید فیض‌آبادی از حامیان احمدی‌نژاد ، ادعای رابطه آمنه سادات ذبیح پور با یک عکاس در نیویورک ، خبرنگار امنیتی ، خبرنگاران امنیتی ، بازجو خبرنگار ، سوابق کاری آمنه سادات ذبیح پور ، شکایت سپیده قلیان برعلیه آمنه سادات ذبیح پور ، شکایت آمنه سادات ذبیح پور برعلیه سپیده قلیان ، نقش در اعترافات اجباری ، اتهامات آمنه سادات ذبیح پور ، ازدواج آمنه سادات ذبیح پور ، افشاگری علی حسینی وکیل احمدی نژاد ، افشاگری حمید فیض آبادی ، توهین بی سابقه آمنه سادات ذبیح پور به احمدی‌نژاد ، افشاگری جنجالی در مورد آمنه‌سادات ذبیح‌پور ، ماجرای رابطه آمنه سادات ذبیح‌پور با یک عکاس ، بیوگرافی آمنه سادات ذبیح پور ، عکس های نیویورک آمنه سادات ذبیح پور ، ماجرای هتلی در نیویورک ، واکنش یکی از وکلای محمود احمدی نژاد به توهین آمنه سادات ذبیح پور ، آمنه‌سادات ذبیح‌پور دوباره تیتر یک اخبار شد ، تصاویر خصوصی لو رفته از آمنه سادات ذبیح پور واقعیت دارد ، هتل وارویک نیویورک ، پاسخ مشاور احمدی نژاد به ادعاهای آمنه سادت ذبیح پور ، روزبه جدید الاسلام ، روزبه جدیدالاسلام عکاس احمدی نژاد رئیس جمهور دولت نهم و دهم
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
0
5
سوسکی زیر پوستی کار کردید. ملتفتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
شما چرا فقط بلدید داستان درست کنید. اتفاقا خیلی هم بی طرف کار کردند. رعایت قانون را کاملا کرده اند. رعایت حریم های شخصی را کرده اند. بداخلاقی ها را محکوم کرده اند و خبر را هم منعکس نموده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
وقتی توی تصویر می پرسند طبقه چندم، این سوسکی وارد شدن نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
3
1
واقعا ارزش داشت وقت تون را بذارید و همچنین گزارش وزینی برای آمنه خانوم تهیه کنید؟
آرمان
United States of America
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
2
1
واقعا شرم اوره آقای فیص آبادی با ا ن یقه بشته نیاد و مثل لمپن ها بی ادبی می کنه . من کاری به ادعاهایی که درباره خانم ذبیح پور مطرح کرده ندارم چون نمی دونم درسته یا لاطه یا با چه کم و کیفی هست و اثباتش بر عهده کشی هست که ادعا میکنه هر چند اگه درست هم باشه بیان کردنش اون هم با چنین ادبیاتی واقعا خجالت اوره
مدیر پایگاه

سلام 


موافقیم

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
1
0
شما به کجا وصلید؟ منظورم شعار ساله. خبرهاتون رو می خوتم. اولا کارشناسی وارد می شید و مسلط که خیلی هم خوبه. اما 90 درصد مواقع بد اخلاقی می کنید. یک کدهایی هم می دید که عموما آدم فکر می کنه ارتباطات امنیتی دارید؟
خیلی دوست دارم بدونم به کجا وصل هستین. به نظر من که نمی تونین مستقل باشین
مدیر پایگاه

سلام 
اگر خدا قبول کنه ، سعی می کنیم به ایشان وصل باشیم. مابقی وسیله اند. پرسش هی شما پاسخ دارد . اما شما خیلی جدی گرفته اید.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
0
0
چه شود ؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
0
0
فیض آبادی نتونه ادعاشو ثابت کنه حقشه در ملاعام شلاق بخوره
ه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
0
0
خیلی بی طرفانه و در عین حال کامل نوشتید، دست تون درد نکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
0
0
اخبار و اسناد منتشر شده در شبکه اجتماعی حاکی از آن است که آمنه‌سادات ذبیح‌پور، خبرنگار حوزه سیاست در خبرگزاری صداوسیما، پس از انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس درباره محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهوری اسبق کشور، و واکنش علی حسنی، وکیل وی، در پی این روند و حواشی به وجود آمده درباره او پس از واکنش این وکیل، از نفرات محمود احمدی‌نژاد شکایت کرده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
0
0
علی حسینی وکیل احمدی نژاد در باره شکایت آمنه سادات ذبیح پور توضیح داد: در خصوص شکایت خانم آمنه ذبیح‌پور علیه اینجانب و اعلام عمومی این موضوع و انتشار متن شکوائیه که با استقبال رسانه‌های همسوی ایشان مواجه شده و از آنجاییکه شخص خانم ذبیح‌پور در ذیل توئیت مربوط به اعلام این خبر و رسانه‌های موصوف در بازتاب آن، کوشیده‌اند این موضوع را به آقای دکتر احمدی نژاد منتسب کنند و به خیال خود فرصتی برای هجمه علیه ایشان یافته‌اند، ذکر چند نکته را ضروری می دانم:

۱- خانم ذبیح‌پور در شکوائیه‌ی تنظیمی خود، از بنده و شخصی به نام آقای فیض‌آبادی که در فضای مجازی مطالب توهین‌آمیزی را علیه ایشان منتشر کرده، همزمان شکایت نموده و به سبک گزارش‌های بیست و سی کوشیده با کنار هم قرار دادن دو موضوع بی ربط و القای تبانی و وجود ارتباط و هماهنگی بین آنها، به نتیجه‌ی مدنظر خود برسد؛ درحالیکه بنده اصلاً آقای فیض‌آبادی را نمی شناسم و ادبیات ایشان را حتی در خصوص خانم ذبیح‌پور ناشایست می دانم.

۲- اظهارات ناپسند آقای فیض آبادی حتی اگر از سر علاقه به آقای دکتر احمد‌نژاد یا از سر تنفر نسبت به خانم ذبیح‌پور بیان شده باشد، هیچ ارتباطی به شخص آقای احمدی‌نژاد نداشته و قطعاً از نظر ایشان محکوم است. با شناختی که از آقای دکتر احمدی‌نژاد دارم، مطمئنم که حتی توئیت اینجانب که بصورت کلی و بدون نام بردن از شخص (و با توضیحاتی که در ادامه خواهم گفت) منتشر شده بود نیز به دلیل تبعات ناخواسته‌ای که در فضای مجازی علیه خانم ذبیح‌پور به دنبال داشته، باعث نارضایتی و دلخوری ایشان شده است.

۳- همانطور که بصورت خصوصی برای یکی از دوستان خانم ذبیح‌پور توضیح دادم و احتمالاً به ایشان منتقل گردیده، توئیت بنده که بصورت کلی و بدون نام بردن و انتساب هر فعل مجرمانه یا خلاف اخلاقی به هر فردی درج گردید، به هیچ وجه ناظر بر زندگی خصوصی خانم ذبیح‌پور یا هر شخص دیگری نبود و اساساً ورود به مسائل شخصی و خصوصی زندگی اشخاص و بازجویی و پرونده سازی برای دیگران (حتی آنهایی که خود به این کار مشغول هستند) را زشت و ناپسند می دانم و معتقدم اگر قرار به بازخواست و افشاگری باشد، آنقدر مسائل مهمتری وجود دارد که اصلاً نوبت به موضوعات شخصی و خصوصی نمی رسد.

۴- به هر حال طبق اصل ۳۴ قانون اساسی، دادخواهی و طرح شکایت از طریق مراجعه به محاکم قضایی، حق هر شخصی است و از آنجائیکه خانم ذبیح‌پور تصمیم گرفته‌اند از طریق مراجع قضایی پیگیر موضوع باشند، بنده هم توضیحات و دلایل خود را در مراجع قانونی ارائه خواهم نمود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
0
0
پوشیدن پیراهن سفید توسط محمود احمدی‌نژاد در افتتاحیه خبرگان رهبری پس از شهادت رئیس جمهور با اعتراضاتی همراه شده بود، تا حدی که آمنه سادات ذبیح پور با لفظ «ازت بیزارم» از احمدی نژاد اعلام برائت کرد که البته برایش تبعاتی داشت. با این حال احمدی نژاد به اعتراض آمنه سادات توجیهی نکرد و در مراسم ترحیم شهید رئیسی در حسینیه امام خمینی(ره) نیز با پیراهن سفید شرکت کرد. این لحظات را می‌بینید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین