پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۹۸۲
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
در گذشته‌ای نه چندان دور، وقتی کلیپ‌هایی از شهروندان چینی و یا بعضا اروپایی را می‌دیدیم که بی تفاوت از درد و رنج شهروندی دیگر، از کنارشان عبور می‌کنند، باعث تعجب مان می‌شد و به خودمان افتخار می‌کردیم که هنوز وجدانیات در ما زنده است. اما گویا ورق در کشور ما هم دارد بر می‌گردد. دو خودروی سوخت بر قاچاق با یکدیگر تصادف کرده و باعث مرگ سه نفر از سرنشینان دو خودرو شده است. یکی از شهروندان با موبایل در حال تصویر برداری است و با نشان داده اجساد سوخته شده، بیننده را دعوت به تماشای اسکلت می‌کند. انگار نه انگار که سه شهروند ایران اسلامی (هرچند قاچاق بر) و سه مسلمان فوت کرده اند؟ حتی اگر پشت پرده‌ای برای ایجاد بیم و کاهش قاچاق سوخت وجود داشته باشد، باز حرکت درستی انجام نشده است.

شعارسال: در گذشته‌ای نه چندان دور، وقتی کلیپ‌هایی از شهروندان چینی و یا بعضا اروپایی را می‌دیدیم که بی تفاوت از درد و رنج شهروندی دیگر، از کنارشان عبور می‌کنند، باعث تعجب مان می‌شد و به خودمان افتخار می‌کردیم که هنوز وجدانیات در ما زنده است. اما گویا ورق در کشور ما هم دارد بر می‌گردد. دو خودروی سوخت بر قاچاق با یکدیگر تصادف کرده و باعث مرگ سه نفر از سرنشینان دو خودرو شده است. یکی از شهروندان با موبایل در حال تصویر برداری است و با نشان داده اجساد سوخته شده، بیننده را دعوت به تماشای اسکلت می‌کند. انگار نه انگار که سه شهروند ایران اسلامی (هرچند قاچاق بر) و سه مسلمان فوت کرده اند؟ حتی اگر پشت پرده‌ای برای ایجاد بیم و کاهش قاچاق سوخت وجود داشته باشد، باز حرکت درستی انجام نشده است.

تعداد بازدید : 4

چقدر وقیح شده ایم؟ سه انسان، سه شهروند (هرچند قاچاق بر) و سه مسلمان فوت کرده اند +۱۸

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین