پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۲۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
شبکه پویا که شبکه ای مخصوص پخش برنامه های مربوط به کودکان بوده و الزاما باید دارای تحفظات و حساسیت های خاص برای تعیین سطح سنی برنامه ها باشد، در میانه پخش برنامه‌هاش، اقدام به قطع برنامه های جاری نموده و پخش مستقیم از بیمارستان رجایی شیراز به جهت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ داشت! منتظر پاسخگویی آقای جبلی در این خصوص هستیم.

شعار سال : انتشار ویدیویی در شبکه پویا بخش زیادی از افکار عمومی را دچار تعجب کرده است . شبکه پویا که شبکه‌ای مخصوص پخش برنامه‌های مربوط به کودکان بوده و الزاما باید دارای تحفظات و حساسیت‌های خاص برای تعیین سطح سنی برنامه‌ها باشد، در میانه پخش برنامه‌هاش، اقدام به قطع برنامه‌های جاری نموده و پخش مستقیم از بیمارستان رجایی شیراز به جهت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ داشت! منتظر پاسخگویی آقای جبلی در این خصوص هستیم.

تعداد بازدید : 218
 
مجری برنامه پخش زنده ضمن تشریح علل قطع برنامه می گوید که ، جالبه بدونید کوچولو‌های عزیز که بین زواری که با پدر و مادرشون اومده بودن حرم شاهچراغ، کودکانی بودند که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.
 
اقدام عجیب شبکه پویا: قطع برنامه کودک و گزارش زنده از ترور +ویدیو
 
واقعا مدیران این برنامه فهمی از سطح ادراک کودکان ندارد؟ در تماس برقرار شده با پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، والدین یکی از کودکان مدعی شده که برای رفع اثر سو و برخی از ابهامات ایجاد شده در ذهن فرزند خود، حدود دو ساعت برای او اقدام به تشریح جزئیات ماجرا و موضوعات مرتبط نموده تا ارامش را مجددا به کودک برگرداند. رفتار انعکاسی کودک، اصرار به قفل کردن درب ورودی منزل بوده است!
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
1
0
این افراد هیچ درک و فهمی از دنیای کودکان و دغدغه‌های کودکان ندارند کسانی که این نوع برنامه رو در شبکه پویا پخش می کنند . کودن هستند و از حداقل چیزهایی که باید در مورد برنامه های مخصوص کودک بدانند، کم اطلاع.
مدیر پایگاه

سلام 
ورای برخی عبارات تند مورد استفاده توسط حضرتعالی، حق با شماست


شبکه کودک ما خیلی موارد را بشکل حرفه ای رعایت نمی کند. کارتون ها رنج سنی ندارند. روی لفظ یا کلمات بیان شده هیچ تفکری نمی شود. گرایش اکثرا به سرگرم سازی و پخش برنامه های مناسکی و ارزشی بوده و از تربیت و انتقال فرهنگ و جامعه پذیری و حتی پرورش اخلاقی، چندان خبری نیست.


برنامه ریزی اقتصادی برای تداوم چرخه تصویر به دنیای لوازم مورد استفاده کودکان وتبلیغات وجود خارجی ندارند. یک زمانی ، تاکید افراطی روی تبلیغات چیپس و پفک بود. پیوستگی محتوای برنامه ها برای افزایش اثرگذاری ها مشاهده نمی شود. 


و .... .


ان شاالله که شاهد شایسته سالاری بیشتر در این شبکه باشیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین