پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
رئیس جمهور در پیام تسلیتی به مناسبت حادثه تروریستی شاه چراغ تاکید کرد که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دست‌های آشکار و پنهان این جنایت را شناسایی کرده و به دست عدالت بسپارند تا مجازات شوند.

شعار سال: رئیس جمهور در پیام تسلیتی به مناسبت حادثه تروریستی شاه چراغ تاکید کرد که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دست‌های آشکار و پنهان این جنایت را شناسایی کرده و به دست عدالت بسپارند تا مجازات شوند.

پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)

متن پیام سید ابراهیم رئیسی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله تروریستی کور به سومین حرم مطهر اهل بیت حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از خادمان و زائران این حرم مطهر شد، بار دیگر قلوب ملت ایران را اندوهگین و داغدار کرد.دشمنان ایران عزیز نا امید و ناکام از مقابله با اراده مقاوم ملت بزرگ ایران، با ارتکاب جنایت خونین دیگری چهره پلید خود را نمایان کردند.

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه هولناک به خانواده شهدا، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم.

وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی و قضایی باید با سرعت و دقت، دست‌های آشکار و پنهان این جنایت شقاوت‌آمیز را شناسایی و به سر پنجه عدالت بسپارند تا به مجازات جنایات ننگین خود برسند.

یقینا ملت عزیز ایران با غلبه بر توطئه خباثت‌آمیز دشمنان، بار دیگر آن‌ها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران

پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۵۱۰۴۶۶، www.ilna.ir / سایر منابع.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین