پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۲۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
تصویری از لحظه دستگیری تروریست حرم مطهر شاهچراغ در حال پخش در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است. ویدئویی که نشان می دهد محافظ یا کادر حرم با کلت به دنبال تروریست کلاشینکف بدست است( بعضی ها می گویند با دستان خالی) . در شبکه های اجتماعی می پرسند که چرا تروریست به محافظ حرم شلیک نکرد؟ چرا محافظ یا کادر خدماتی حرم به تروریست شلیک نکرد؟ چرا تروریست های وارد شده به ایران بجای مسلسل های چابک شهری نظیر یوزی و غیره، از چماقی بنام کلاشینکف استفاده می کنند؟ بعضی ها در فضای اجتماعی نظر داده اند و گفته اند بهتر است نام شان را بگذاریم تروریست های بدوی و پیشاتاریخی ؟! چرا این تروریست قصد قتل عام نداشت و تیر های خطادار شلیک می کرد؟

شعارسال: فرزاد بادپا از نیرو‌های خدماتی حرم شاهچراغ، فردی که به عامل تروریستی حرم، حمله نموده و تروریست را زمینگیر نمود، روایت می‌کند، فرد تروریست با سلاح کلاشی که در دست داشت به سمت مردم حمله کرد، پشت سرش دویدم به او حمله کردم با زانو ضربه‌ای به او زدم و در نزدیکی سقاخانه به زمین افتاد. اسلحه‌اش را به سمت دیگری پرت کردم و دست‌هایش را به پشت آوردم، کلامی حرف نزد. مهارش کردم تا زمانی که نیرو‌های عملیاتی رسیدند و..

در شبکه‌های اجتماعی می‌پرسند که چرا تروریست به محافظ حرم شلیک نکرد؟ چرا تروریست‌های وارد شده به ایران بجای مسلسل‌های چابک شهری نظیر یوزی و غیره، از چماقی بنام کلاشینکف استفاده می‌کنند؟ بعضی‌ها در فضای اجتماعی نظر داده اند و گفته اند بهتر است نام شان را بگذاریم تروریست‌های بدوی و پیشاتاریخی؟! چرا این تروریست قصد قتل عام نداشت و تیر‌های خطادار شلیک می‌کرد؟

تعداد بازدید : 635

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
1
0
بازده شلیک هشت نفر رو هدف قرار داد.با دو سه تا شلیک اول دو نفر رو شهید کرد با تک تیر و یازده گلوله هشت نفر رو زد .این چه مدل بدویت و مبتدی بودنه؟ ملاحظه می کنید که هدفش برا هست که از شلیک رگباری گذشته.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین