پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
پنتاگون در ژانویه ۲۰۲۳ اعلام کرد که ۵۱۰ مورد یوفو در نتیجه مشارکت نهادهای مختلف و واحدهای ارتش ایالات متحده طبقه بندی شده است.

شعارسال: وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا (پنتاگون) وب سایت جدیدی راه اندازی کرده است که به طور رسمی اطلاعات طبقه بندی شده در مورد "اجسام پرنده ناشناس" (UFO) را ارائه می‌دهد که دولت آن را "پدیده‌های ناهنجار ناشناس" (UAP) می‌نامد.

راه‌اندازی وب سایت تخصصی یوفو توسط پنتاگون

پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون روز ۳۱ آگوست در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت که وب سایت "www.aaro.mil" را با همکاری دفتر حل و فصل ناهنجاری‌های میدانی وزارتخانه (AARO) راه‌اندازی کرده است تا اطلاعاتی را در مورد تلاش‌های پنتاگون برای درک یوفو‌ها به مردم ارائه دهد.

رایدر با بیان اینکه آن دسته از اطلاعات مربوط پدیده‌های ناهنجار ناشناسی که از حالت طبقه بندی خارج شده و برای افشای عمومی در وب سایت مورد تایید قرار گرفته‌اند، شامل داده‌هایی از جمله فیلم‌ها و عکس‌ها خواهند بود. وی اظهار داشت که این سایت علاوه بر قسمت شاخص‌های گزارش و سوالات متداول، شامل رونوشت‌ها، بیانیه‌های مطبوعاتی و سایر منابعی است که ممکن است به نظر جامعه مفید باشند.

رایدر تاکید کرد که پنتاگون متعهد است در مورد کار دفتر حل و فصل ناهنجاری‌های میدانی وزارتخانه در مورد بشقاب پرنده‌ها د مقابل مردم شفاف خواهد بود.

دیوید گروش، که به مدت ۱۴ سال به عنوان افسر اطلاعاتی در ایالات متحده کار کرده، طی اظهاراتی در ماه جولای با اشاره به مصاحبه‌هایی که با حدود ۴۰ شاهد در طول ۴ سال انجام داد، ادعا کرد که دولت دارای "ابزار ناشناس با منشا غیر انسانی" است.

سازمان ملی هوانوردی و فضایی ایالات متحده (ناسا) نیز کمیسیون ویژه‌ای را برای مطالعه پدیده‌های ناشناخته هوایی که عموماً به عنوان "یوفو" شناخته می‌شوند، تشکیل داد.

در گزارش ۲۰۲۲ UAP که توسط پنتاگون در ژانویه ۲۰۲۳ منتشر شد، اعلام شد که ۵۱۰ مورد یوفو در نتیجه مشارکت نهاد‌های مختلف و واحد‌های ارتش ایالات متحده در این گزارش طبقه بندی شده است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تی آر تی، تاریخ انتشار: شهریور1402، کدخبر:- ، www.trt.net.tr

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین