پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۰۷۵
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
وزارت دفاع آمریکا برای اولین بار رسما ویدئو‌هایی مربوط به اشیاء پرنده ناشناس را از حالت محرمانه خارج و منتشر کرد.

شعار سال: پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا رسما چند ویدئو مربوط به یوفوها، پدیده‌های هوایی ناشناس، را منتشر کرد.

در سه ویدئو منتشره از سوی وزارت دفاع آمریکا، اشیاء ناشناس پرنده‌ای نشان داده می‌شود که از سوی دروبین‌های مادون قرمز ثبت شده اند. در دو ویدئو ترس پرسنل پنتاگون از حرکت سریع این اشیاء ناشناس پرنده نشان داده می‌شود. تصور آن‌ها بر این است که این اشیاء ناشناس پهپاد باشند. نیروی هوایی آمریکا در سپتامبر گذشته در اختیار داشتن چندین ویدئو حاوی تصاویری از یوفو‌ها را تائید کرد.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: این ویدئو‌ها را اکنون رسما منتشر کردیم تا به تصورات غلط مردم درباره واقعی و غیر واقعی بودن فیلم‌هایی که از سوی کمپانی‌های خصوصی پخش شده اند، پایان دهیم.

در ویدئوی پنتاگون آمده است: گزارش‌های زیادی مبنی بر مشاهده یوفو‌ها در محدود‌های تحت کنترل ارتش در سال‌های اخیر دریافت کرده است. پنتاگون با استناد به گفته نیروی هوایی آمریکا اشیاء ناشناس در این ویدئو‌ها را یوفو، پدیده‌های هوایی ناشناخته، معرفی می‌کند. یکی از تصاویر گرفته شده مربوط به سواحل جنوبی کالیفرنیا در سال ۲۰۰۴ می‌شود. یک ویدئو دیگر نیز از سوی خلبان یک جنگنده اف-۱۸ در سواحل اقیانوس آتلانتیک گرفته شده است.

پنتاگون در حالی این ویدئو را رسما منتشر و تایید کرده که نیروی دریایی آمریکا در سال ۲۰۱۹ ویدئو‌های منتشر شده از سوی نیویورک تایمز را تایید و اشیاء دیده شده در آن را اشیاء پرنده ناشناس معرفی کرده بود.

«جوزف گردیشر» سخنگوی نیروی دریایی آمریکا در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان با تأیید صحت فیلم‌های منتشر شده در خصوص یوفو‌ها اعلام کرده بود: اشیای موجود در فیلمی که از طبقه بندی نظامی محرمانه خارج شده، «پدیده‌های هوایی ناشناس» هستند.

تعداد بازدید : 17



این فیلم‌هایی که اکنون نیروی هوایی آمریکا درستی آن‌ها را تأیید می‌کند، بنیاد «بسوی آکادمی علوم و فنون ستارگان» (To The Stars Academy of Arts and Science) در فاصله زمانی دسامبر ۲۰۱۷ و مارس ۲۰۱۸ در نیویورک‌تایمز منتشر کرد؛ در این تصاویر اشیاء مستطیل شکلی دیده می‌شود که با سرعت بالا جابه‌جا می‌شوند. تصاویر این اشیاء با حسگر‌های پیشرفته مادون قرمز گرفته شده بود.

یکی از فیلم‌های این اشیاء ناشناس در سال ۲۰۰۴ شکار شده است و دو فیلم دیگر در سال ۲۰۱۵. در فیلم ۲۰۰۴ حسگر‌ها بر روی هدفِ در حالِ پرواز قفل می‌شوند، اما شیء پرنده به سرعت از سمت چپ تصویر خارج می‌شود، به گونه‌ای که مکان‌یابی سریع دوباره آن برای حسگر‌ها دشوار است.

همچنین در دو ویدئوی ۲۰۱۵، صدای خلبان جنگنده‌های آمریکایی شنیده می‌شود که تلاش دارند آنچه را مشاهده کرده اند، توجیه کنند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 9  اردیبهشت    99، کد خبر:    7334268، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین