پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۷۰۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
در پی تداوم رویه استعفا‌ها در وزارت دفاع آمریکا، اولین معاون وزیر تحقیق و مهندسی پنتاگون به همراه معاونش از تسلیم استعفای خود در ماه آینده خبر دادند.
شعارسال:به نقل از پایگاه اینترنتی دیفنس نیوز، وزارت دفاع آمریکا دیشب خبر استعفای یک مقام ارشد تحقیقات و فناوری پنتاگون و معاون وی در ماه آینده را تایید کرد.
 
یک مقام رسمی پنتاگون که به نام وی اشاره نشده است در این خصوص گفت: مایک گریفین، اولین معاون وزیر تحقیق و مهندسی پنتاگون به همراه لیزا پورتر، معاونش ۱۰ ژوئیه [اواسط تیرماه] استعفای رسمی خود را تسلیم می‌کنند.
 
 گریفین که اوایل سال ۲۰۱۸ عهده دار این سمت شده بود به همراه معاونش با انتشار نامه‌ای به مقامات پنتاگون استعفای خود را اعلام کردند. در بخشی از این نامه آمده است: فرصتی در بخش خصوصی به ما پیشنهاد شده است که تصمیم گرفته ایم در کنار هم به آن بپردازیم. باعث افتخار بوده که سال‌های گذشته این تیم فوق العاده را هدایت کرده ام و قدردان تلاش و کوشش آن‌ها در پیشبرد ماموریت تحقیق و توسعه هستم.
 
تاکنون به علت استعفای این مقام پنتاگون اشاره ای نشده است.
 
کاترین ویلبرگر، دستیار معاون وزیر دفاع آمریکا در امور امنیت بین المللی نیز از دیگر چهر‌های پنتاگون است که در تاریخ ۱۷ ژوئن، ۵ روز پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا او را نامزد معاونت وزارت دفاع در امور اطلاعاتی کرد، استعفا کرد.
 
اوایل ماه مارس نیز ایلین مک کوزکر، مسئول و کنترل کننده امور مالی پنتاگون نیز به دلیل خودداری از کمک به دولت ترامپ در جریان اوکراین گیت، در ماه مارس استعفای خود را تسلیم کرد.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان   ،تاریخ انتشار:   4 تیر 1399،کدخبر: 7400397  ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین