پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۱۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
صادق بنا متجدد ، مرد رقصنده در بازار رشت معروف به صادق بوقی است که رقص هایش حواشی برخورد قضایی- امنیتی تا حمایت های اجتماعی گسترده را بهمراه داشته است. برخی از رسانه ها ، فراگیر شدن رقص و آواز این مرد را «موج صادق» خوانده و گروهی دیگر از رسانه ها ، از فراگیری رقص صادق بوقی ابراز خوشحالی نموده و نوشتند که پیرمرد رشتی ساسی مانکن را ضربه فنی کرده است.فرهیختگان هم در این خصوص نوشت، آن افرادی که پیج صادق بوقی را بسته‌اند مکانیسم را نمی‌شناسند، آنها احتمالا خوشحالند که به تکلیف خود عمل کرده‌اند، چون نماینده امپریالیسم جهانی در بازار رشت را به زانو درآورده‌اند. اینکه قبض و بستن موجب بسط و نشر شهرت می‌شود خیلی پیچیدگی ندارد. اگر اینها را بدانیم از آوازخوان‌ها و مردم معمولی چریک درست نمی‌کنیم. اما صادق بوقی کیست؟

شعارسال: همین چند روز گذشته بود که ویدئوی پیرمرد رشتی در بازار ماهی فروشان گیلان به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شد و صادق بوقی که ۷۰ سال سن دارد با عنوان رقص در بازار ماهی فروشان بین مخاطبان شهرت یافت. البته پیش از این هم بوقی لیدر تیم‌های ورزشی گیلان نیز بوده است و از این حیث همشهری‌هایش او را به خوبی می‌شناسند.

صادق بوقی کیست + ماجرای شهرت و آهنگ

صادق بوقی کیست؟

صادق بنا متجدد ملقب به صادق بوقی متولد سال ۱۳۳۲ در رشت است.

صادق بوقی در گذشته سال‌ها به عنوان بوقچی، لیدر و تبلیغاتچی کنار در کنار تیم‌های فوتبال شمالی فعالیت می‌کرد و به همین دلیل به او لقب «صادق بوقی» داده‌‎اند. او پس از بازنشستگی به شغل ماهی فروشی مشغول شد. هم اکنون هم تاکسی دارد و البته در اوقات بیکاری سری به دوستان ماهی فروش خود در بازار رشت می‌زند.

صادق بوقی کیست + ماجرای شهرت و آهنگ

ماجرای کلیپ معروف صادق بوقی در بازار ماهی فروشان رشت وشایعه دستگیری چیست؟

ویدئو رقص صادق بوقی شایعات بسیاری مبنی بر مسدود شدن صفحه اینستاگرامی و دستگیری او در پی داشت از طرفی مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان گیلان اعلام کرد: در پی انتشار ویدیوی فردی به‌هویت معلوم در شهر رشت و اخبار غیرواقعی در خصوص دستگیری ایشان و پلمب برخی مغازه‌ها؛ با بررسی به‌عمل‌آمده مشخص شد چنین موضوعی صحت نداشته و صِرفاً در چارچوب قانون به افراد هنجارشکنی که به‌صورت مختلط اقدام به تولید محتوای خارج از عرف و انتشار در فضای مجازی نموده بودند تذکر داده شد.

صادق بوقی کیست + ماجرای شهرت و آهنگ

ضمن اینکه فرمانده انتظامی گیلان باز شدن برخی صفحات فضای مجازی مرتبط با این موضوع را از مقام قضائی درخواست کرده است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شهرآرا نیوز، تاریخ انتشار: 20آذر1402، کدخبر: 199568، shahraranews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مردبزرگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
1
0
دنبال کسب شهرت بودتااوراهم ادم حساب کنند طبق دستور کانالهای ماهواره ای ,, ,, و توسط لیدرها اینحرکت کرداماکسی تحویلش نگرفت ...اخه این همه جوان,,کسی به پیر بی خاصیت اهمیت میدهد!؟؟؟؟شتردرخواب بیندپنبه دان ,دوره این حرفها تموم شد
مدیر پایگاه

سلام بر مردبزرگ
عزیز جان، منظومه فکری شما گویا تابع ساختار ایدئولوژیک است. در حالی که مردم کوچه و خیابان دچار نوعی آنومی اجتماعی یا بعبارتی بی هتجاری هستند(این که چطور این آسیب بوجود آمد هم جای بحث عمیق دارد). در چنین شرایطی، هر صدایی می تواند طالب های خاص خودش را داشته و حتی در بحث سیاستگذاری امنیتی ، پسندیده نیست که این صدا خاموش شود. چنین صداهایی باید جهت یافته و سپس برای بهره برداری یا کم رنگ شدگی ، سیاستگذاری اجتماعی شود. 
نکته پایانی هم اینکه، لطف از برچسب زدن تخریبی بشدت پرهیز کنید. این سنت ناپسند، مجوز شرعی ، قانونی، انسانی و اخلاقی ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین