پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
۹۹۵ جایگاه عرضه سوخت در مناطق مختلف کشور پاکستان، در خرید و فروش سوخت ایرانی دخیل هستند، محموله‌های سوخت قاچاق بیشتر با خودرو‌های ایران به پاکستان منتقل می‌شود و در برخی موارد تانکر‌های سوخت رسان متعلق به شرکت نفت پاکستان نیز در حمل سوخت قاچاق ایران با قاچاقچیان مشارکت می‌کنند.

شعار سال: دولت پاکستان گفته ۹۰ دستگاه دولتی و ۲۹ مقام مسئول پاکستانی در قاچاق سوخت از ایران دست دارند!

آژانس اطلاعات دولت پاکستان هم تاکید کرده دست کم ۹۰ دستگاه دولتی و ۲۹ مقام مسئول پاکستان در تجارت قاچاق سوخت ایرانی به صورت مستقیم دست دارند.

قاچاق سوخت از ایران با مشارکت مقامات پاکستانی و مافیای ایرانی! ‏
خریداران سوخت قاچاق ایرانی سود حاصله از این تجارت را برای فعالیت‌های تروریستی و ضددولت در ایالت بلوچستان صرف می‌کنند.

باور کردنی نیست که سالیانه بیش از ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون لیتر بنزین و گازوئیل از ایران به پاکستان قاچاق میشود که به طور میانگین سالی ۶۰ میلیارد روپیه به خزانه ملی پاکستان خسارت وارد می‌شود.

۹۹۵ جایگاه عرضه سوخت در مناطق مختلف این کشور در خرید و فروش سوخت ایرانی دخیل هستند، محموله‌های سوخت قاچاق بیشتر با خودرو‌های ایران به پاکستان منتقل می‌شود و در برخی موارد تانکر‌های سوخت رسان متعلق به شرکت نفت پاکستان نیز در حمل سوخت قاچاق ایران با قاچاقچیان مشارکت می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرسش، تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر:۴۹۶۴۷، porcesh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین