پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
مسئول مسابقات گلف استان آذربایجان شرقی از نبود زمین مناسب برای بازی گلف گله کرد و گفت: زمین‌های موجود در اختیار شهرداری هست و به فدراسیون اجازه بازسازی و احیا داده نمی‌شود.

شعار سال:مسئول مسابقات گلف استان آذربایجان شرقی از نبود زمین مناسب برای بازی گلف گله کرد و گفت: زمین‌های موجود در اختیار شهرداری هست و به فدراسیون اجازه بازسازی و احیا داده نمی‌شود.

ادعای عدم همکاری شهرداری تبریز با فدراسیون گلف برای بازسازی زمین‌های گلف تبریز
 امین زیادی در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی ما مشکلات و معایب میدان بازی است که حفاظ ندارند و مردم در داخل این میدان‌ها برنامه پیک نیک برگزار می‌کنند و به چمن‌های موجود آسیب می‌زنند.

وی ادامه داد: اگر این زمین‌ها فنس کشی شود مردم متوجه می‌شوند که این ها، زمین‌های بازی هستند.

همچنین وی از کمبود نور شکایت کرد و گفت: کمبود نور کافی باعث می‌شود در بعد از ظهر نتوانیم تمرین و بازی کنیم.

وی در رابطه با عدم آشنایی مردم با بازی گلف اظهار کرد: مشکل بعدی این است که مردم آشنایی کافی و صحیح با زمین‌های بازی مینی گلف ندارند از شهرداری و اصحاب رسانه می‌خواهیم که اطلاع رسانی کنند تا مردم جذب این بازی مفرح شوند.

مسئول مسابقات گلف استان آذربایجان شرقی خاطر نشان شد: چون این زمین‌ها مربوط به شهرداری است اجازه رسیدگی مستقیم به فدراسیون داده نمی‌شود.

زمین‌های بازی گلف در دو منطقه از شهر یکی در پارک ائل گلی تبریز و دیگری در پشت مجتمع لاله پارک قرار دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۸ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۳۶۵۱۰۵، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین