پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۹۲۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۷
دبیر فدراسیون گلف ایران گفت: چهره‌های بسیار جدیدی وارد گلف شدند که می‌توانیم در مباحث استعدادیابی روی آن‌ها کار کنیم و آینده گلف کشور باشند.

شعارسال: مهرداد جمشیدی، دبیر فدراسیون گلف،در خصوص مسابقات لیگ 98 بانوان بیان کرد: امسال تصمیم گرفتیم در دهه سوم آبان‌ماه لیگ دسته یک آقایان را آغاز کنیم و با توجه به بحث تمرکززدایی در رابطه با برگزاری مسابقات، قرار شد این رقابت‌ها را در یک زمین دیگری غیر از زمین تهران برگزار کنیم. در همین راستا زمین اصفهان را در نظر گرفتیم تا بتوانیم دور رفت لیگ دسته یک آقایان را آن‌جا برگزار کنیم و دور برگشت آن را ان‌شاءالله به صورت نیمه متمرکز در تهران یا استان‌های دیگری که دارای زمین چمن گلف هستند برگزار کنیم. در نهایت این رقابت‌ها 3 تیم برتر مسابقات لیگ دسته یک به سوپرلیگ کشور صعود خواهند کرد، رقابت‌های لیگ برتر از اواخر آذرماه با مراسم قرعه کشی که در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: لیگ امسال تفاوت‌هایی نسبت به سال گذشته دارد. البته در زمستان سال 97 که ما سوپر لیگ را شروع کردیم و تا اردیبهشت ماه ادامه پیدا کرد، علاقه و شور و حال خیلی خاصی بین باشگاه‌های شرکت کننده بود، به‌نحوی که برای اولین بار باشگاه سورتمه توانست نایب قهرمان این دوره از مسابقات شود و باشگاه نفت مسجدسلیمان را که قدمت زیادی در سوپرلیگ داشت، پشت‌سر بگذارد. میزبان مسابقات بانوان هنوز مشخص نشده است اما سعی می‌کنیم در استانی غیر از تهران برگزار کنیم.

جمشیدی اظهار داشت: زمین اصفهان زمین خاکی است اما یک نوع زمین استاندارد مینی گلف محسوب می‌شود و در تمامی کشورهای دنیا هم زمین چمن و خاکی داریم. زمین گلف ورزشگاه نقش جهان کاملا استاندارد است که البته هیات گلف استان اصفهان در حال آماده سازی زمین هستند. چون مدت‌های زیادی در آن زمین بازی نشده بود، ان‌شاءالله در دهه سوم آبان ماه آماده شود تا اولین مسابقات لیگ دسته یک آقایان را آن جا برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون گلف در پایان گفت: مسابقات قهرمانی کشور گلف رده‌بندی سنی دارد، دو رده سنی زیر 18 و بالای 18 بانوان و سه رده‌بندی زیر 18، 18 تا 55 و بالای 55 سال آقایان است. مسابقات قهرمانی کشور امسال با یک شور و شوق فراوانی برگزار شد و چهره‌های بسیار جدیدی وارد گلف شدند که می‌توانیم در مباحث استعدادیابی روی آن‌ها کار کنیم و آینده گلف کشور باشند. علاقمندان رشته گلف در حال افزایش هستند. مسابقات قهرمانی کشور زیر 18 سال پسران 10 تا 13 آبان‌ماه و با عنوان جام 13 آبان به مناسبت روز دانشجو برگزار می‌شود. رقابت‌های کشوری رده بالای 18 سال بانوان هم 18 تا 20 آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد و در آذرماه رده بندی بالای 55 سال آقایان را داریم که پس از آن پرونده قهرمانی کشور سال 98 بسته می‌شود و ان‌شاءالله اردوهای تیم ملی مرتبا برگزار خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 7آبان1398 ، کدخبر: 917222: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین