پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شد و برای دومین بار روی سکوی نخست ایستاد.یکی از ویژگی‌های این مسابقه، تقابل تفکرات دو مدیر فنی تیم‌های ملی والیبال جوانان ایران و ایتالیا بود که در یک سو خولیو ولاسکو برای ایتالیا با استفاده از همه تجربیات خود به میدان آمد و در طرف مقابل پیمان اکبری موفق به مهار این مربی سرشناس جهان شد.

شعار سال: تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شد و برای دومین بار روی سکوی نخست ایستاد.

یکی از ویژگی‌های این مسابقه، تقابل تفکرات دو مدیر فنی تیم‌های ملی والیبال جوانان ایران و ایتالیا بود که در یک سو خولیو ولاسکو برای ایتالیا با استفاده از همه تجربیات خود به میدان آمد و در طرف مقابل پیمان اکبری موفق به مهار این مربی سرشناس جهان شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا علاوه بر کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها، جایگاه چهارم افتخارآفرینان این رقابت‌ها را نیز با سه مدال شامل دو طلا و یک برنز به دست آورد تا ایتالیا به رتبه پنجم سقوط کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جی پلاس، تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۶۰۰۹۶۶، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین