پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای کسب رده سوم رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی تهران در حال برگزاری است به مصاف روسیه رفت که در نهایت ایران با پیروزی در این مسابقه روی سکوی سومی قرار گرفت.
شعار سال: تیم ملی والیبال نوجوان که شب گذشته در نیمه نهایی قهرمانی جهان مقابل لهستان شکست خورد، برای کسب رده سوم مسابقات از ساعت ۱۶ در سالن آزادی تهران به مصاف روسیه رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم را شکست داد و در رده سوم این رقابت‌ها جای گرفت.

روسیه با شکست مقابل بلغارستان و ایران با شکست از لهستان از رسیدن به فینال بازماندند. در ۱۰ تقابل دو تیم ایران ۳ و روسیه ۷ بار پیروز شدند.

بلغارستان و لهستان از ساعت ۱۹ دیدار فینال را برگزار می‌کنند.

نتایج تیم ملی والیبال ایران:

ایران یک- لهستان ۳

ایران ۳- آرژانتین یک

ایران ۳- جمهوری چک صفر

ایران ۳ - نیجریه صفر

ایران صفر- لهستان ۳

ایران ۳- گواتمالا صفر

روسیه: لابینسکی، سیدورنکو، تیخونف، ولاسوف، تاراسنکو، بورچیکوف. سرمربی: ماکسیم ماکسیموف

ایران: حسین خانزاده، نوروزی، گلزاده، جوان، به نژاد، کاظمی. سرمربی: مسعود آرمات

گزارش بازی

ست اول؛ ۲۵-۱۴ ایران

در ست اول دو تیم پایاپای پیش فتند و در امتیاز ۱۰ به تساوی رسیدند. با این حال به یک باره شاگردان آرمات با یک عملکرد خیره کننده ۲۰-۱۲ از پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها پیش افتادند و این ست را ۲۵-۱۴ به سود خود به پایان رساندند.

ست دوم؛ ۲۵-۲۲ روسیه

در این ست روسیه بهتر بازی کرد و توانست ۱۱-۹ پیش بیفتد. شاگردان ماکسیموف این اختلاف امتیاز را به ۱۸ رساندند و بازی ۱۸-۱۵ به نفع روس‌ها شد. تلاش شاگردان آرمات برای کم کردن اختلاف فایده نداشت و ست دوم ۲۵-۲۲ به سود روسیه به پایان رسید.

ست سوم؛ ۲۷-۲۵ ایران

در این ست ایران ۶-۴ از روسیه پیش افتاد و تا اوایل ست سوم خانزاده و تیخونوف با ۹ امتیاز بهترین بازیکنان زمین بودند. در ادامه دو تیم در امتیاز ۱۷ به تساوی رسیدند، اما روسیه توانست ۲۱-۲۰ پیش بیفتد در نهایت این ست هیجان انگیز با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران به پایان رسید.

ست چهارم؛ ۲۵-۲۱ روسیه

روسیه برای کشاندن بازی به ست پنجم تلاش زیادی کرد و توانست در این ست ۱۷-۱۴ پیش بیفتد. در ادامه تلاش‌های شاگردان آرمات بی فایده بود و روسی این ست را ۲۵-۲۱ برد تا بازی به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم؛ ۱۵-۶ ایران

در این ست ایران بازی را خوب شروع کرد و برتری خیره کننده‌ای را مقابل حریف ایجاد کرد و در نهایت ۱۵-۶ این ست را برد تا پیروز این دیدار هم لقب بگیرد.

آمار بازی ایران و روسیه
نوجوانان والیبالیست ایران در تهران سوم شدند
 
نوجوانان والیبالیست ایران در تهران سوم شدند
 
نوجوانان والیبالیست ایران در تهران سوم شدند
 
عکس‌های بازی ایران و روسیه
 
نوجوانان والیبالیست ایران در تهران سوم شدند
نوجوانان والیبالیست ایران در تهران سوم شدند
نوجوانان والیبالیست ایران در تهران سوم شدند
 
نوجوانان والیبالیست ایران در تهران سوم شدند
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جماران، تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۵۲۳۳۴۱، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین