پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۸۳۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
صوت مصاحبه‌ای از حسن کلیدری، رییس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد منتشر شده که در اوج سیل به کل منکر ماجرا می‌شود و با خنده از ماجرا صحبت می‌کند. با دستور استاندار و رییس ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد در پی ایجاد حواشی اخیر عزل شد.در همین رابطه محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد مقدس نیز اظهار کرد، مدیر بحران شهرداری مشهد در پی مصاحبه نامناسب، غیر صحیح و غیر کارشناسی از سمت خود عزل و جایگزین وی نیز معرفی شده است. لازم به توضیح است که این دستور استاندار خراسان رضوی، شرایط را برای تشکر از ایشان فراهم نموده و هشداری برای کلیه مدیران اجرایی لفاظ و ناکارامد، خصوصا در شرایط بحران است.

شعار سال : با دستور استاندار و رئیس ستاد بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، حسن کلیدری مدیر بحران شهرداری مشهد در پی ایجاد حواشی اخیر عزل شد. در پی سیل اخیر مشهد که موجب خسارات مالی سنگین به خودروها و منازل مسکونی شد و فوت شهروندان مشهدی را نیز در بر داشت، مصاحبه خبرنگار خراسان با کلیدری، رییس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد حاشیه ساز شد.

تشکر از استاندار خراسان رضوی بایت عزل مدیر لفاظ + زنگ هشدار برای سایر مدیران اجرایی کم کار

پس از آن محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد در این رابطه گفت: مدیر بحران شهرداری مشهد در پی مصاحبه نامناسب غیرصحیح وغیر کارشناسی از سمت خود عزل شده است. در پی آن، طی حکمی از سوی شهردار مشهد، محمد شیدایی مهنه به عنوان سرپرست گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد منصوب شد.

تعداد بازدید : 22
تا یادمان نرفته از جناب استاندار تقاضا داریم به فرماندار مشهد هم یک تذکر سوسکی بدهند. سرچهار راه ایستادن و نقش پلیس راهنمای را بازی کردن ، نه کار ایشان است و نه فیلمبرداری از این صحنه ، وجه خوبی دارد. 
تعداد بازدید : 36
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
0
1
از این جنس کم شعور بازی ها در کشور زیاد داریم
پاسخ ها
عزیز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
و نیز از این جنس حروم لقمگی ها در کشور زیاد است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
0
0
تذکر سوسکی رو خوب اومدید. واقعا بجای اینکه در اتاق مدیریت بحران بنشینند و طرح ریزی و راهبری راهبردی کنند ، آمده اند کف خیابان ؟ اسم این کار مدیریت جهادی نیست، کم سوئادی است.
عزیز
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
0
1
گاهی خداوند به دست خود شخص، او را رسوا می کند. مثلا چیزی می گوید که همه میفهمند با چه موجودی طرف هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین