پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۴۵۷
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
شریف خسروی فرماندار الشتر با یادآوری این‌که کارفرمای پل کاکارضا راه و شهرسازی بوده است گفت: عوامل مرتبط با پل تخریب شده کاکارضا با دستور مقام قضایی احضار و برخی از آن‌ها همچنان در بازداشت هستند.

شعار سال : فرماندار الشتر گفت: عوامل مرتبط با پل تخریب شده کاکارضا با دستور مقام قضایی احضار و برخی از آن‌ها همچنان در بازداشت هستند.
 
شریف خسروی ، فرماندار الشتر با یادآوری این‌که پل کاکارضا حدود ۱.۵ سال گذشته به بهره‌برداری رسیده بود، اظهار کرد: این پل در سیل اخیر لرستان تخریب شد که متاسفانه یک نفر نیز در این حادثه جان خود را از دست داد.

خسروی افزود: این در حالی است که یک دهنه پل سال ۱۳۶۵ ساخته شده بود و با عمر حدود ۳۳ سال کاملا سالم ماند و هیچ آسیبی به آن نرسید.

وی با یادآوری این‌که کارفرمای پل کاکارضا راه و شهرسازی بوده است، تصریح کرد: عوامل مرتبط با این پروژه از جمله ناظر و سازنده این پل با دستور مقام قضایی احضار و برخی از آن‌ها همچنان در بازداشت هستند.

فرماندار الشتر با اشاره به این‌که حدود ۹۰ دهنه پل در ابعاد مختلف و بیش از ۱۵۰ کیلومتر راه بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شدند، گفت: در مجموع سیل حدود ۳۵۰ میلیارد تومان به شهرستان الشتر خسارت وارد کرد.

خسروی همچنین با بیان این‌که حجم سیلاب دور شهر الشتر حدود ۵۱۰ مترمکعب بر ثانیه بود از عزل دهیاران کم‌کار خبر داد و اظهار کرد: پیشنهاد عزل مدیران کم‌کار را به استانداری داده‌ایم.

وی یادآور شد: حدود دو هفته قبل از وقوع سیل اقداماتی نظیر لایروبی، احداث خاکریز دور شهر و... انجام شد و خوشبختانه همین آمادگی باعث شد تا تلفات جانی نداشته باشیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:4 اردیبهشت1398،کدخبر:6909369،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین