پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
دکتر محمد کاکاوند امروز در جلسه کارگروه اجتماعی در خصوص مشارکت مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، اظهار کرد: کنترل بیماری کروناویروس عزم ملی می‌طلبد.وی اضافه کرد: اعلام هشدار می‌کنم چون به سمت پیک این بیماری می‌رویم و باید تهمیدات لازم اندیشیده شود تا پیروز شویم
شعارسال: رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: در شهرستان اعلام هشدار می‌کنم.
 
دکتر محمد کاکاوند امروز در جلسه کارگروه اجتماعی در خصوص مشارکت مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، اظهار کرد: کنترل بیماری کروناویروس عزم ملی می‌طلبد.
 
وی تصریح کرد: در شهرستان سه مرکز به‌صورت ۲۴ ساعته و سه مرکز به‌صورت ۱۶ ساعته فعال هستند و تا ۳۰ فروردین در شیب تند هستیم.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد خاطرنشان کرد: نشانه‌های بدی در شهرستان به‌خصوص در جنوب شهرستان می‌بینیم و فقط یک روز خوب در شهرستان عمل شد آن‌هم روز سیزده فروردین بود.
 
کاکاوند اضافه کرد: اعلام هشدار می‌کنم چون به سمت پیک این بیماری می‌رویم و باید تهمیدات لازم اندیشیده شود تا پیروز شویم.
 
وی بیان کرد: از تمام توان برای مقابله و کنترل این بیماری در سطح شهرستان استفاده می‌کنیم به‌طوری‌که توانسته میزان بستری را ثابت و میزان فوتی‌ها را معقول نگه‌داریم.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد ادامه داد: در حال حاضر تنها راه مقابله با این بیماری در خانه ماندن است تا در پیک دوم مرگ‌ومیر کمتری داشته باشیم.
 
کاکاوند عنوان کرد: بیماری کرونا قرار نیست توسط یک نهاد کنترل شود بلکه همکاری همه جانبه دستگاه‌ها را می‌طلبد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  ایسنا ،تاریخ انتشار:   19 فروردین    1399،کدخبر  : 99011910279  ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین