پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۲۲۷
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دومین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد که مرکز مرجع درمان مبتلایان به ویروس کرونا است خریداری شده و نصب و راه‌اندازی می‌شود.

شعار سال: محمدرضا نیکبخت افزود: با نصب این دستگاه جدید ارائه خدمات به بیماران کرونایی و روند تشخیص و درمان بیماری آنان تسریع می شود.

وی ادامه داد:‌ سی‌تی‌اسکن دستگاهی تشخیصی است که درصورت پایین بودن دقت تصویر و نرمال نبودن تصاویر گرافیکی از آن استفاده خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: تا کنون یک هزار و ۴۰۹ نمونه از بیماران مشکوک به "کرونا" در لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال و از این عدد ۵۰۵ مورد مثبت و ۸۶۹ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت افزود: تا روز دوشنبه چهارم فروردین ماه ۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در لرستان جان باخته اند؛ ۸۹ نفر  از بیمارستان ترخیص شده؛ ۸۲ نفر بستری در مراکز درمانی  و ۳۰۲ نیز در خانه تحت مراقبت هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 4 فروردین 99، کد مطلب: 83725367: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین