پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
استاندار لرستان سید موسی خادمی گفت: مسافرانی که هنوز برای خروج از استان اقدام نکرده‌اند، هر‌چه سریعتر لرستان را ترک کنند چون امکان سخت گیری‌های بیشتری وجود دارد.

شعار سال:سید موسی خادمی امروز در رابطه مصوبات جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که با حضور رئیس جمهور، هیئت وزیران و استانداران برگزار شد اظهارداشت: افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و امکان قرنطینه آنها در منزل بر اساس تشخیص وزارت بهداشت وجود ندارد و از رفتن به نقاهتگاه‌ها خودداری می‌کنند، می‌توان با اجبار آنها را انتقال داد.

 وی با بیان اینکه حضور افراد مبتلا به کرونا در جامعه مانند بمب این ویروس را گسترش می‌دهد، افزود: افراد مبتلا باید امکانات قرنطینه خود را با تایید وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی فراهم کنند چون درصورت این اقدام، به اجبار به نقاهتگاه‌ها انتقال داده می‌شوند.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به تشویش برخی افراد در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: به افرادی که در فضای مجازی و رسانه‌ای سبب تشویش، استرس و برهم زدن آرامش مردم می‌شوند برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر تشویش کنندگان از کارمندان دولت باشند در حکم اولیه انفصال از خدمت می‌شوند در غیر اینصورت سریعاً یارانه و سیستم حمایتی آنها نیز قطع می‌شود و افراد مذکور درصورتی که تخلف بزرگتری مرتکب شوند به دستگاه قضا معرفی تا با آنها برخورد جدی‌تری شود.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود از تخصیص حدود 100 هزار میلیارد تومان برای مدیریت بیماری کرونا خبر داد و گفت: این اعتبار را در حوزه حمایت از اشخاص، بنگاه‌های اقتصادی و وزارت بهداشت و درمان درنظر گرفته‌اند که گزارش آن به طور مفصل در جلسه ارائه شد.

وی در رابطه با محدودیت در تردد خودروها برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا نیز تصریح کرد: جریمه 500 هزار تومانی با توقیف یک ماه خودرو فقط برای مسافران و پلاک‌های غیربومی نیست بلکه برای هم استانی‌هایی که در محل‌های ممنوعه اعلام شده مانند تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، و مراکز تفریحی حضور پیدا کنند، نیز اعمال می‌شود.

 استاندار لرستان خاطرشنان کرد: مسافرانی که هنوز برای خروج از استان اقدام نکرده‌اند، هر‌چه سریعتر لرستان را ترک کنند چون امکان سخت گیری‌های بیشتری وجود دارد.

شعار سال،با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 9 فروردین 1399، کد خبر:2232198، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین