پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۲۸۱
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، با اشاره به تاکید رهبری در خصوص جایگاه پرستاران، گفت: پیش نویس لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران در دست تدوین است. پیش نویس این لایحه در محور‌های “مشوق‌های آموزشی، جبران مالی خدمات پرستاری، جذب و استخدام و تأمین نیروی انسانی، رفاهی و انگیزشی، ارتقای جایگاه و کرامت معنوی پرستاران” با مشارکت همه ذی نفعان در دست تدوین است و .... خدمت جناب عباس عبادی عرض می‌شود که با توجه به تعداد پرستاران و دولتی بودن بخش زیادی از بیمارستان ها، مراقب باشید که به بهانه بار مالی، سر و ته لایحه حمایتی را نزنند و حقوق مادی را کم رنگ نکنند. مهاجرت پرستاران دیگر امر شوخی برداری نیست اخوی. ملتفت هستی دیگه.

شعارسال: عباس عبادی گفت: به دنبال منویات رهبری در خصوص جایگاه پرستاران و دستور رئیس جمهور مبنی بر پیگیری مطالبات این قشر زحمتکش، پیش نویس لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران تدوین می‌شود.

ادعای تدوین لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران در آینده + کدام آینده و با چه مضمونی، خدا داند؟!

وی افزود: پیش نویس این لایحه در محور‌های “مشوق‌های آموزشی، جبران مالی خدمات پرستاری، جذب و استخدام و تأمین نیروی انسانی، رفاهی و انگیزشی، ارتقای جایگاه و کرامت معنوی پرستاران” با مشارکت همه ذی نفعان در دست تدوین است.

عبادی خاطرنشان کرد: این لایحه پس از بررسی در کارگروهی متشکل از وزیر بهداشت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان اداری و استخدامی، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دستیار پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی ریاست جمهور، جهت طرح و تصویب در هیأت وزیران ارجاع خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت تصریح کرد: تدوین این لایحه گامی مهم در جهت حمایت از حقوق پرستاران و ارتقای جایگاه این قشر فداکار در نظام سلامت کشور محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با تصویب این لایحه، شاهد بهبود کیفیت زندگی و کاری پرستاران و افزایش انگیزه و رضایت شغلی آن‌ها و در جهت ارتقای سلامت مردم باشیم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شفقنا، تاریخ انتشار: 23اسفند1402، کدخبر: 1759517، fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین