پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
اولین انتظاری که از خبرگان می رود، افق دید و ظاهر شدن خبرگان در وزن خبرگان است. اصلا نامشان رویشان است و انتظار می رود که از خبره ترین ها باشند. اما در مصداق عملی، مواردی را دیده و شنیده ایم که این انتظار را زیر سوال برده اند. به تازگی فیلم تبلیغات انتخاباتی آیت‌الله اشکوری که برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابی استان گیلان داوطلب شده از تلویزیون گیلان پخش شد که برخی رسانه‌ها از آن به عنوان تبلیغات یک کاندیدای مجلس نام بردند.وی در فیلم مذکور می‌گوید: این منطقه توریستی است، ایام تعطیل می‌آیند و هجوم می‌آورند، می‌آیند اینجا و از فضای منطقه، دریا و صفای مردم گیلان استفاده می‌کنند و خیلی خوش آمدند. اما این منطقه نیازمند نانوایی است یعنی مسافران و مردم از نظر نان در مضیقه هستند؟!سوال اینجاست که آیا این مسئله می تواند دغدغه یک عضو خبرگان رهبری باشد؟

شعارسال: به تازگی فیلم تبلیغات انتخاباتی آیت‌الله اشکوری که برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابی استان گیلان داوطلب شده از تلویزیون گیلان پخش شد که برخی رسانه‌ها از آن به عنوان تبلیغات یک کاندیدای مجلس نام بردند.

وایرال شدن صحبت‌های حسینی اشکوری کاندیدای خبرگان رهبری گیلان؛ منطقه گیلان نیازمند نانوایی است ؟!

وی در فیلم مذکور می‌گوید: این منطقه توریستی است، ایام تعطیل می‌آیند و هجوم می‌آورند، می‌آیند اینجا و از فضای منطقه، دریا و صفای مردم گیلان استفاده می‌کنند و خیلی خوش آمدند. اما این منطقه نیازمند نانوایی است یعنی مسافران و مردم از نظر نان در مضیقه هستند و همچنین از نظر دارو بالاخره هوا سرد است و گاهی وقت‌ها اتفاقاتی پیش می‌آید.

تعداد بازدید : 32

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از متن:

آیت الله سید علی حسینی اشکوری (متولد ۱۳۳۷) هم‌اکنون نمایندهٔ استان گیلان در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است. او در سال ۱۳۳۷ در مشهد متولد شد. پدرش «سید محمد اشکوری» از شاگردان «بادکوبه‌ای» و جد او «سید اسدالله اشکوری» از شاگردان میرزا حبیب‌الله رشتی و جد مادری او «فیض لاهیجی» است.

اشکوری پس از طی مقدمات در نجف، به درس خارج «سید محمدباقر صدر» راه یافت و در قم نزد اساتیدی، چون کوکبی، سید عباس خاتم یزدی، وحید خراسانی، گلپایگانی تحصیل کرد و به درجه اجتهاد رسید. وی همچنین به مدت ۱۴ سال، در درس خارج سید علی خامنه‌ای حضور داشت. او سابقه تدریس در دانشگاه مذاهب اسلامی تهران، دانشگاه امام خمینی تهران، دانشگاه امام جعفر صادق در کشور عراق را دارد.

لازم به توضیح است که نباید آیت الله سید احمد آصف آگاه حسینی اشکوری (فرزند سیدعلی اشکوری) معروف به سید احمد حسینی اشکوری متولد ۱۳ ربیع‌الاول ۱۳۵۰ق، (۱۳۱۰ش) در نجف را با سیداحمد حسینی اشکوری (فرزند سیدمحمد اشکوری) متولد مشهد و عضوی مجلس خبرگان رهبری، اشتباه گرفت.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جارستان، تاریخ انتشار: 27بهمن1402، کدخبر: 125060، jarestan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین