پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۴۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
مجمع نمایندگان مجلس دهم در پیامی درگذشت مرحوم محمدرضا نجفی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.
شعار سال: متن پیام تسلیت مجمع نمایندگان تهران مجلس دهم به مناسبت درگذشت محمدرضا نجفی به این شرح است: «در نهایت تاثر و تالم، مجمع نمایندگان تهران، ضایعهٔ درگذشت محمدرضا نجفی، همکار جوان دورهٔ دهم مجلس شورای اسلامی، منتخب خوش‌نام و سابق مردم تهران و جانباز دوران دفاع مقدس را به خانواده، دوستان، آشنایان و مردم زادگاه ایشان (شهرستان خمین)، تسلیت عرض می‌نماید.

مرحوم نجفی، از نمایندگانی بود که بی‌اعتنا به اغواگریِ رسانه‌ای، با سلامت کاری و پیگیری خاص خود، طی دوره‌ی نمایندگی و حتی پس از آن، از ادارهٔ محفلی-دولتی صنایع بزرگ داخلی مانند خودروسازی و روابط ناسالم و رانت‌های موجود پرده برداشت.

ایشان بار‌ها اعتراض خود نسبت به وضعیت بازار خودرو در ایران را در قالب تذکر، سؤال و نطق اظهار داشت و در نهایت، پیگیری‌ها و رایزنی‌های ایشان با هیئت‌رئیسه، منجر به قرائت گزارش تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی داخلی در آخرین روز مجلس دهم شد؛ گزارشی که بازتاب بسیاری یافت و فساد‌های گسترده‌ای مانند ایجاد رانت ۳۰ میلیونی به ازای هر خودرو، نحوه‌ی اداره و رابطهٔ ناسالم خودروساز و قطعه‌ساز را افشا کرد و منابع و اسناد معتبری را در اختیار رسانه‌های فسادستیز قرار داد.

بی‌شک اگر پافشاری، مقاومت در مقابل سنگ‌اندازی‌ها، سلامت کاری و روحیهٔ فسادستیزی ایشان نبود، این گزارش هرگز در صحن قرائت نمی‌شد و کاملاً بی‌نتیجه می‌ماند. هرچند که در این راه، سختی‌های بسیاری متحمل شد و حتی بودجهٔ این گزارش در حساب بدهی شخصی ایشان به مجلس ثبت شد.

روحش شاد و یادش گرامی باد!»
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا،تاریخ انتشار:18آبان1399،کدخبر:992307،www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
فقط اشكار سازي ميشه تو ايران نه كسي بررسي ميكنه نه كسي كمار رو دست ميگيره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
خیلی جوون بودن خدا رحمتشون کنه به واسطه کارهای درست و نیکشون و انجام وظیفه خدا جایگاهش را در بهشت برین قرار دهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین