مدیر ارتباطات سرزمین هوشمند پاد تشریح کرد:
حامد ذاکر حسین، مدیر ارتباطات سرزمین هوشمند پاد در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در گفتگو با بورس نیوز توضیح داد: بانک پاسارگاد از سال ۹۵ با در نظر گرفتن نیازهای نسل جدید شروع به تحقیقات کرد که ثمرهی آن به وجود آمدن سرزمین هوشمند پاد شد. این یک کلان پروژه برای نسلهای آتی بانکداری است.
نرمافزار جدید بانک پاسارگاد در حوزه کودک و نوجوان:
بانک پاسارگاد با هدف آموزش فرهنگ پسانداز و کمک به ساختن آیندهای روشن برای فرزندان این سرزمین، در جدیدترین اقدام خود از نرمافزار «زیپاد» رونمایی کرد. یکی از خدمات مهم و منحصربهفرد زیپاد، ایجاد حساب برای کودکان و نوجوانان و صادرشدن کارت به نام ایشان است که خانوادهها میتوانند از طریق این نرمافزار بهآسانی از خدمات بانکداری کودک استفاده نمایند.
ویپاد را نصب کنید؛
اخیرا برنامهای با نام ویپاد منتشر شده که به کاربران امکان میدهد تا علاوه بر افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و دریافت کارت بانکی پاسارگاد در آدرس دلخواه، از امکان دریافت تسهیلات آنلاین و آنی خرد بدون ضامن و وثیقه برخوردار شوند. علاقهمندان به این تسهیلات، میتوانند با مراجعه به وب سایت و نسخه تحت وب ویپاد یا دریافت و یا نصب نسخههای موبایل موجود در کافه بازار، گوگلپلی، مایکت یا سیباپ، پس از افتتاح حساب و دریافت کارت فیزیکی، از تسهیلات بدون ضامن، آنلاین و آنی ترابانک پاسارگاد بهرهمند شوند.
بانکداری مبتنی بر سبک زندگی؛
زهرا میرحسینی معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک پاسارگاد در گفتوگویی که در اولین شماره پادنامه به عنوان نشریه داخلی سرزمین هوشمند پاد داشت بیان کرد: «بسیاری از شرکتهای موفق جهانی، به تغییرات فضای رقابتی، تحول مدلهای کسبوکاری و دگرگونی صنعت توجه نکردند و در نتیجه این سنتگرایی سهم بازار خود را از دست دادند. بانک پاسارگاد با نگاهی به سرگذشت این شرکتها، دریافت که ورود به حوزه بانکداری دیجیتال ضروری است.»
برنامه تحت وب بانک پاسارگاد؛
برنامه تحت وب بانک پاسارگاد، مجموعهای از خدمات را با امنیت و سرعت، همگام با تکنولوژی روز دنیا در اختیار استفادهکنندگان قرار میدهد.
بانکداری الکترونیک؛
وقتی صحبت از بانکداری الکترونیک می شود ، مسلما با سامانه های یکپارچه و لایه بندی شده ای مواجه خواهیم بود که کلیه ارتباطات بین مشتریان با مشتریان، مشتریان با بانک ها ، بانک ها با یکدیگر، بانک ها با بانک مرکزی و حتی تراکنش ها و ارتباطات خارج از شبکه پولی و بانکی را تحت پوشش قرار می دهد. این شبکه ها بتدریج ایجاد شده با توجه به کارکرد ویزه خود، نام های مختلفی را بخود اختصاص داده اند. در اینفوگرافی زیر، با مهمترین سامانه ها و درگاه های الکترونیک شبکه بانکی کشور،آشنا می شویم.
در حوزه بانکداری دیجیتال؛
گفتگویی درباره تحقق اکوسیستم اقتصاد دیجیتال در کشور با زهرا میرحسینی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک پاسارگاد صورت گرفته است. وی معتقد است هدف اصلی شکلگیری اکوسیستم دیجیتالی، همگامشدن با معیارهای جدید عصر اقتصاد دیجیتال است؛ عصری که سبک زندگی را بهکلی تغییر خواهد داد و بانک یکی از اعضای اصلی آن است. وی اظهار می دارد که، اکوسیستم اقتصاد دیجیتال آمده تا شفافیت و عدالت را ارتقا دهد و زندگی را برای همه، صلحآمیزتر و توأم با آرامش و شادی کند.
نگاه هوشمندانه به جهان پرداخت امروز؛
پیِپاد؛ به عنوان نرمافزار تداعیکننده نگاه هوشمندانه به دنیای پرداخت امروزی، با امکانات متنوع و مطابق با نیازهای پرداخت شهروندان ارائه شده است.نام پیِپاد الهام گرفته از دو کلمه انگلیسی پرداخت (pay) و سرزمین هوشمند پاد (pod) متعلق به بانک پاسارگاد است.
خدمات چک؛
سامانه مدیریت چک"صیاد" از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ در سایت بانک پاسارگاد در اختیار مشتریان است.
به نقل از روابطعمومی بانک پاسارگاد؛
به نقل از روابطعمومی بانک پاسارگاد، طرح کارت اعتباری ارزانقیمت، بر مبنای نتیجه اعتبارسنجی مشتریان محترم و در راستای تلاش در جهت گسترش هرچه بیشتر سطح مراودات ایشان با بانک طراحی شده است. در این طرح بر اساس امتیاز سپردههای مشمول مشتریان، تسهیلاتی در قالب عقد مرابحه و از طریق ابزار کارت اعتباری به آنان اعطامیشود؛ به نحوی که امکان تعیین فاکتورهای «مبلغ تسهیلات» و «مدت و مبلغ سپردهگذاری» نیز برای مشتریان فراهم است.
روابطعمومی بانکپاسارگاد اعلام کرد؛
بانکپاسارگاد با عنایت به الزام بانکمرکزی مبنی بر انجام تراکنشهای غیرحضوری با استفاده از رمز پویا، جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در انجام فرآیند انجام تراکنش بر روی درگاه USSD، امکان تراکنش دو مرحلهای با قابلیت دریافت رمز پویا را از طریق کد دستوری #۷۲۰* فراهم کردهاست.
مزیت بانک پاسارگاد در بانکداری اینترنتی
مزیت پرداخت اینترنتی نقطه قوت بانک پاسارگاد در بازار تراکنش هاست به گونه ای که با وجود سهم 6 درصدی اینترنت در تعداد تراکنش ها سهم 16 درصدی از مبلغ تراکنش های این بانک را به خود اختصاص داده است. همچنین 3.59 درصدی از تعداد و 2.13 درصد از مبلغ تراکنش اینترنتی کل شبکه بانکی از طریق پاسارگاد انجام شده است. این موضوع نشان دهنده استفاده از خدمات اینترنتی بانک پاسارگاد در نقل و انتقال منابع در دوره شیوع کرونا است که ضرورت عدم مراجعه به شعب بانک ها مطرح شده و در عین حال ضمن جذب منابع توانست رضایت مشتریان بانک را در خدمات بانکی کسب کند
بهصورت غیرحضوری انجام می شود
بانک پاسارگاد امکان ثبت سفارش فروش سهام عدالت را بهصورت غیرحضوری از طریق سایتش فراهم کرد.
به گزارش روابطعمومی بانکپاسارگاد؛
برای دریافت پیامک رمز دوم پویا، ثبت صحیح شماره تلفن همراه در سیستم بانک الزامی است.
حول دیجیتال گریزناپذیر است؛
این روزها مفهوم بانک دیجیتال و تحول دیجیتال در شبکه بانکی بهشدت بر سر زبانها افتاده است.بانک پاسارگاد یکی از بانکهایی است که قدمهای رفتن به سمت یک بانک دیجیتال را با طراحی و پیادهسازی زیرساختهای مورد نیاز برداشته است.مهندس زهرا میرحسینی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک پاسارگاد معتقد است؛ تحول دیجیتال گریزناپذیر است .
با مشارکت شرکت شناسا؛
رویداد “LinkapDay” توسط استارتاپ لینکپ (شرکت راهبران اینترنت اشیا)، یکی از سرمایهپذیران شناسا – از شرکتهای گروه مالی پاسارگاد- در مهر ماه سال جاری در تالار ایوان شمس تهران برگزار شد.
نرم افزار موبایلی پاسارگاد؛
نرمافزار موبایلی (اپلیکیشن) تحتعنوان «سرزمین کودک پاسارگاد» در راستای برقراری تعامل بیشتر با کودکان و نوجوانان در بستر تلفنهای همراه و تبلت و ارایه برنامههای کاربردی با هدف سرگرمی، فرهنگسازی و آموزش مفاهیم بانکداری و مدیریت سرمایه، توسط بانکپاسارگاد بارگذاری شدهاست.
نگاهی به ارائه خدمت برداشت مستقیم بانک پاسارگاد؛
بسیار پیش آمده که برای انجام پرداختهای ثابت ماهیانه از قبیل قبوض شهری، اقساط، شارژ تلفنهمراه و موارد مشابه، ناچار شدهایم چندینبار به دستگاههای خودپرداز مراجعه کرده و یا از درگاههای اینترنتی، موبایلبانک و غیره استفاده کنیم. پرداخت بهموقع این موارد نیز دغدغهای است که همواره وجود دارد.
بانکداریالکترونیک بانکپاسارگاد ؛
جهت جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان ازاطلاعات بانکی وافزایش امنیت در پرداختها،توصیه میشودرمزدوم کارتهای نقدی خودرا بهصورت رمزپویا، از طریق سامانههای بانکداریالکترونیک بانکپاسارگاد دریافت کنید.
ارائه خدمات با طبقه بندی مشتریان؛
«بانکداری جامع» اصطلاحی است که در مورد موسسات مالی به کار میرود که پیشنهادهایی در ابعاد وسیع در زمینه خدمات بانکی به مشتریان خود ارائه میدهند و بر اساس الزام بانک مرکزی، مقرر شده است تا بانکها مشتریان خود را بر اساس معیارهایی طبقهبندی کرده و خدمات خود را متناسب با طبقه مشتریان ارائه کنند که اهم آن عبارتند از : بانکداری خرد، بانکداری تجاری، بانکداری شرکتی و بانکداری سرمایهای.